Andreaskh
UTESTENGT
Det var jeg som dro frem %, og jeg har solgt alle klokker solgt, med stort tap. Med unntak av 1 som jeg tjente 1000-1500 kr på (så jeg er på INGEN måte dobbeltmoralistisk i utsagnet mitt). Ei heller er negativiteten i utgangspunktet rettet mot en ny bruker av forumet, da han ble bruker av forumet ETTER at hans annonse på finn hadde blitt kommentert her inne. Det er mer en som har registrert seg som ny bruker for å ro i land en bortforklaring i hvorfor han mente det var legitimt å legge ut en klokke til 38% over AD, med tekst i annonsen som meget usympatisk sier at salg under utropspris på 105k overhodet ikke er aktuelt.
Jeg for min del stusser mer over hvorfor du forsvarer noen som ikke ble edruelige før ETTER de hadde fått kritikk. Kritikken var velbegrunnet, og hadde den ikke kommet, hadde nok heller ikke prisen gått ned 30k...
Flere hadde et åpenbart behov om å kommentere negativt til selger, og du var en av dem. Du fremmer det som tidenes frekkhet at han prøvde seg på fortjeneste? Hva om du rekker ut pekefingeren på de andre, erfarne medlemmene som har gjort akkurat det samme. Kjenner jeg blir irritert.
Og @Preacher som babler i vei om høylys svindel? 75k er nok ikke noen utopi om alt Rolex-våset angående ventettid spydd ut fra noen profilerte medlemmer her inne stemmer. Og angående den opprinnelige prisen, nå endret, dog uansett smakløst kalle folk på randen til svindlere, når du ikke tør rette fingeren mot de som har solgt Daytona til 50k over nypris her, er bare at de gjerne har litt fartstid og mange innlegg her inne, vil vel ikke gjøre deg upopulær hos de populære gutta?
Redigert: