Gullkorn fra Finn.no

https://www.finn.no/112600616

«Nærmere beskrivelse av uret trengs neppe»

Lykke til med å selge en klokke til 350k, uten noe som helst av info og tidenes dårligste bilde o_O

Selger er jo kjent i klokkemiljøet, får bildene sendt fra utlandet (der klokkene vanligvis befinner seg) og selger de fleste klokker momsfritt.

Man trenger vel ikke «nærmere info av uret» da?

Digg klokke ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen og Consigliere
Selger er jo kjent i klokkemiljøet, får bildene sendt fra utlandet (der klokkene vanligvis befinner seg) og selger de fleste klokker momsfritt.

Man trenger vel ikke «nærmere info av uret» da?

Digg klokke ;)
Du sier du ikke ville brydd deg om hvor mange riper det evt er på uret, om det er foretatt noen service, om feks cert og boks følger med? Bare kjøpt det til oppgitt pris, tilnærmet usett? Da har du mer penger enn vett, etter min mening.
 
Hahahaha!!!

Lurer på hvilken spøkefugl fra TS som la ut denne. Takk for latteren!

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=112808081&fks=112808081

#invistering

8B5849ED-7389-4F57-B0F4-93EFCE55AC18.jpeg
 
rFnp3ah.gif

Hihihi..:p
Så bra den ser ut til å bli gjennomskua som fleip her inne. Då vart eg litt letta og litt glad :)
Eg veit at dei fleste her på TS ser humoren i dette, medan andre vil nok bli oppgitt.
Og ja; eg kjeda meg i går :p

Dette var utelukkande meint om humor.

Men eg ville rett og slett sjå kor desperate folk er, ref siste tids hyping.
Og jaggu er det mange som er villige! Mange er også komme mange relativt ufine mail :D

*annonsa er no oppdatert :)

La det være på det reine at eg ikkje har nokon Hulk å selge, samt ville prisa den langt meir edruelig.
 
Redigert av en moderator:
Oppdater overskriften til:

-"Notorisk Bjerke Flipper selger sin investering for høystbydende eller bytter i kryptokatter"

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
  • Liker
Reaksjoner: halkla
rFnp3ah.gif

Hihihi..:p
Så bra den ser ut til å bli gjennomskua som fleip her inne. Då vart eg litt letta og litt glad :)
Eg veit at dei fleste her på TS ser humoren i dette, medan andre vil nok bli oppgitt.
Og ja; eg kjeda meg i går :p

Dette var utelukkande meint om humor.

Men eg ville rett og slett sjå kor desperate folk er, ref siste tids hyping.
Og jaggu er det mange som er villige! Mange er også komme mange relativt ufine mail :D

*annonsa er no oppdatert :)

La det være på det reine at eg ikkje har nokon Hulk å selge, samt ville prisa den langt meir edruelig.

79AFCA06-8064-42D3-BC0D-011166268F79.png

Ikke alle som har like god humor.