Mottatt her også, nå gjenstår bare å mestre kunsten å lage klar is
Så hva en grønn "dildo" dyrket i bæsj har å gjøre i GIN, er for meg en gåte![]()
Så denne "formorsomming" av mitt innlegg muligens kunne komme, så jeg var nøye med å skrive GT!Hold sexlivet for deg selv....PLEASE![]()
Mottatt her også, nå gjenstår bare å mestre kunsten å lage klar is
Hmm, har prøvd det før med halvbra resultat, tenker å prøve"kjøleboks-i-fryseren"-metoden, må bare få tak i en boks som passer førstKok vannet, la det kjølne litt, kok en gang til, hell oppi når temperaturen er lavere enn formenes smeltepunkt og så rett i fryseren.
Jeg pleier å sette et stort glass (les; spansk GT-glass) på ei kjøkkenvekt og nullstille den. Legger til en 2-3 STORE isbiter. Nullstillervekta igjen. Heller oppi 60 cl (på vekta 60 mg) gin og heller oppi 200ml Fever Tree blandevann. Så en sitron / lime / krydder alt etter type gin og blandevann.
Det gir et blandeforhold på ca. drøye 1:4,5. Svakere og mer balansert og forfriskende. IMHO.
Det er derfor du må øve hjernen og ta flere tester, slik at du kommer blant de topp 2%. På samme måte som bokstavrekka: t, p, l og r. Hva er neste bokstav i rekka?Til tross for at jeg er blant de 3% mest intelligente i verden begriper jeg ikke hvorfor du nullstiller vekten etter glasset og før nok en nullstilling etter isen.
Ha ha ha!Til tross for at jeg er blant de 3% mest intelligente i verden begriper jeg ikke hvorfor du nullstiller vekten etter glasset og før nok en nullstilling etter isen.
Hmm, har prøvd det før med halvbra resultat, tenker å prøve"kjøleboks-i-fryseren"-metoden, må bare få tak i en boks som passer først
Fan-fuckin-tastic!Hmm, har prøvd det før med bra resultat, men ikke denne gang? I raseri gikk jeg derfor all in. Kom impulskontroll, her skal du motstand finne.
Vis vedlegg 62512