- Medlem
- 8. april 2012
Troller du her også ?![]()
Hehe, tråden er seriøs, men akkurat der var det en liten spøk.
Troller du her også ?![]()
Synes absolutt ikke Navitimer bare er for dørvakter og bolere og jeg tviler nå litt på at det er den generelle meningen her inneDen mest interessante modellen fra Breitling IMO. Det er jo til og med en klokke med litt vintage-pondus
![]()
Enig!Navitimer er en av Breitlingene bolerne/dørvaktene aldri bruker, så det er bare å kjøre på
Jeg synes Navitimer er en av de fineste modellene til Breitling - heller denne enn Speedy.
Bare husk å kjøpe brukt![]()
Jeg leste igjennom den beskjedne Bretiling tråden på 16 sider, og der var det mye "enighet" om at Navitimer og generelt andre Breitlinger hadde et dørvakt symbol
To eksempler:
![]()
![]()
Da synes jeg du vektlegger noen veldig få kommentarer voldsomt mye
Tror dessuten at til og med en del av de som lider Breitling-allergi gir godkjent-stempel til Navitimer. Som @UJU også sier i eksempelet dit; Navitimer er jo en klassiker.
Hehe, jo kanskje, men det føltes mye bedre å lese igjennom for eksempel Speedmaster tråden, hvor smaken var at alle elsket klokken. Når man leste igjennom Navitimer tråden, følte jeg det var som å lese folks meninger om Citroën. Noen liker det, men de fleste er mindre fan. Uten at jeg prøver å starte en ny debatt.
Dette er en Navitimer World og mitt første ordentlige ur. Glad for å ha det i samlingen, men må innrømme at den ikke brukes så ofte. Den er i største laget for meg. Når jeg bruker den er det derimot med stor glede, og uten dørvakt angst.
Vis vedlegg 57967
Hehe, jo kanskje, men det føltes mye bedre å lese igjennom for eksempel Speedmaster tråden, hvor smaken var at alle elsket klokken. Når man leste igjennom Navitimer tråden, følte jeg det var som å lese folks meninger om Citroën. Noen liker det, men de fleste er mindre fan. Uten at jeg prøver å starte en ny debatt.
Spør deg selv, vil du helst kline med hu spesielle nerdedama som du vet liker deg, eller hu bimboberta som halve klasse har klinet med før deg?