Patek Philippe-tråden

Langt borte, men endel ADs i Sør-California har mye kortere køtid enn andre plasser i verden av en eller annen grunn. Torneau Costa Mesa mente de kunne skaffe 5712/1a på 1-7mnd. Sikkert vanskeligere med 5711 dog.

Takk for tips! Er å regne som et stykke unna i de fleste andre tilfeller, men akkurat når det gjelder dette så er det helt innafor :)

IMG_8428.JPG

Herlig å se 5711 med hvit skive! Helt rå klokke:)
Jeg er faktisk helt solgt :)

Sitat Hodinkee.
Today at Basel World 2012, Patek Philippe introduced the same 5711/A that we love so much, but this time with a crystal clear white dial. It, honestly, changes the look of the Nautilus completely, and makes it entirely more sporty than that with the blue/grey dial.

• Liker
Reaksjoner: MrFinale og olem
Angående ventetid:
Så vidt jeg har skjønt har Bjerke ventetid på Nautilus (i mitt tilfelle er det 5711/1A-010 som er øverst på ønskelisten). Det positive med ventetid er at man kan glede seg i laaaaang tid :) Men skal man glede seg i årevis så er det viktig at klokken til slutt havner på armen.

Min bekymring er: Hvis det kommer inn 1-2 klokker i året og VIP-kunder hopper forbi i køen, vil jeg da noen gang få tilbud om en klokke?

• Liker
Reaksjoner: Christoffer91
Angående ventetid:
Så vidt jeg har skjønt har Bjerke ventetid på Nautilus (i mitt tilfelle er det 5711/1A-010 som er øverst på ønskelisten). Det positive med ventetid er at man kan glede seg i laaaaang tid :) Men skal man glede seg i årevis så er det viktig at klokken til slutt havner på armen.

Min bekymring er: Hvis det kommer inn 1-2 klokker i året og VIP-kunder hopper forbi i køen, vil jeg da noen gang få tilbud om en klokke?

Realistisk svar er nei og det mest fordi klokken er utgående, trolig ila året. Du vil nok få en evt ny model en dag. Spennende å se hva det blir.