Visa mig deres Datejust! :)

Er den blå skiven mer glossy enn sølvaktige?
Selv om skiven på Tudoren er blå så gir det ikke samme den opplevelsen som din, matt er den også.
Det ene av bildene dine kan gi meg litt den samme opplevelsen som jeg fikk med Day Daten, mye svart med en blå stripe på. Det skal ikke være lett dette her... :)

Jeg vil ikke si at den ene er mer glossy enn den andre. Begge har vel den "metalliske" sunburst-skiva. Men den blå har nok en større variasjon i fargespillet, at den går fra veldig mørk til ganske lys.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sube
Dette blir mye smak og behag. Du burde absolutt ta turen innom en AD for å se skiven "live".. Det er vanskelig å fange det på bilder.

Jeg hadde en DJ2 med blå skive. Fantastisk nydelig skive syns jeg!
 
  • Liker
Reaksjoner: Sube og Thorvald
Den ser jo veldig bra ut med fluted bezel også. Jeg har jo egentlig bestemt meg for smooth bezel, men synes at den på bilder ser litt dominerende i forhold til resten av kassen på 116200. Er ikke sikkert den ser slik ut i virkeligheten. Explorer 114270 sin bezel er vel mer kantete. Det jeg har lyst på er litt explorer følelsen med litt mer bling. Har noen sammenlignet bezel på 16200 og 116200? Spennende med kjøp når man ikke har sett varen.:)
 
Redigert:
IMG_0208.JPG
Jeg har nå mottatt uret, men undrer meg over at jeg har fått roulette wheel på en silver dial. Har noen opplevd noe lignende?
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Asahi og exodus
Gratulerer med nytt ur ;)
Kunne tenkt meg akkurat samme ur med fluted bezel og ikke roulette på dato
 
Nå har jeg snakket med AD og det viser seg at han har byttet skive på dette uret tidligere. Han tilbydde seg å skifte datohjul til svart og hvit, men jeg sa nei. I want my Money back, og returnerer uret. Han spurte om det var noen riper på klokka, ingen riper, men et par hairlines, jeg har jo tatt av plasten. Det var jo meningen at jeg skulle ha klokken, og den røde datoen så jeg ikke før dagen etter. Så nå har jeg sendt bestilling på et nytt ubesudlet eksemplar fra en annen klokkedealer.