Patek Philippe-tråden

Jeg veit jeg er i mindretall, men -jeg- syns at 5960 med sort skive var helt strålende. Muligens nok til å gjøre at Nautilus-drømmen retenkes.
 
Jeg har en litt dårlig nyhet for alle som står i venteliste for 5711. Den er nå discontinued.

Jeg fikk beskjed at min var en av de siste som ble levert, men han visste ikke hvor mange som lå i pipen for utlevering før det var helt offisielt. Det vil si at det mest sannsynlig kommer en ny utgave neste år. Det ble antydet at det ble produsert færre av 5711, en av forgjengeren 3800. Uten at jeg tørr å gå god for sistnevnte.


IMG_4966.jpg
 
Jeg har en litt dårlig nyhet for alle som står i venteliste for 5711. Den er nå discontinued.

Jeg fikk beskjed at min var en av de siste som ble levert, men han visste ikke hvor mange som lå i pipen for utlevering før det var helt offisielt. Det vil si at det mest sannsynlig kommer en ny utgave neste år. Det ble antydet at det ble produsert færre av 5711, en av forgjengeren 3800. Uten at jeg tørr å gå god for sistnevnte.


Vis vedlegg 38092


Det var nå veldig dumt :D :D
Hvor fikk du kjøpt din?

IMG_8977.JPG
 
Hmmmm. Sen aprilsnarr? Eller fake news? Eller serr? Uansett blir da spm: blir den nye finere eller styggere? Det vil jo bli helt avgjørende for verdien fremover. Jeg vet at noen vil hevde at den finnes en del muligheter for forbedring på dagens modell. Jeg liker min som den er.
 
Jeg fikk min fra Salon Patek Philippe i Geneve.

Og nei, dette er ikke sen aprilsnarr :p Jeg spurte spesifikt om det kom til å bli lansert en ny modell ved neste års basel, da svarte han: 5711 are discontinued. Så han vil ikke svare på om det kom ny, men presiserte at 5711 var ferdig :p
 
Jeg fikk min fra Salon Patek Philippe i Geneve.

Og nei, dette er ikke sen aprilsnarr :p Jeg spurte spesifikt om det kom til å bli lansert en ny modell ved neste års basel, da svarte han: 5711 are discontinued. Så han vil ikke svare på om det kom ny, men presiserte at 5711 var ferdig :p
SJUKT!!!!! Hvorfor er ikke Hodinkee på ballen??
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Helt riktig at det ikke er bekreftet - men jeg antar de som står i liste vil få muligheten til å beholde plassen sin I en ny Nautilus. Jeg antar de får beskjed snart. Bjerke får vel beskjed når de leverer ut sin som kommer nå.
 
Tror du dom går ut med att den är discontinued innan dom ev släpper ut en ny?

Känns lite som att Rolex skulle avsluta sin submariner ...
 
@scharnke - Det er vel egentlig et veldig dårlig sammenligningsgrunnlag. De skal ikke slutte å føre 3-handed nautilus. Det er modellen 5711 som avsluttes. Samme som Submariner gikk fra 16610 til 116610.

Nå kan det også sies at dette skjedde også I 2005 med 3800. Så kom 5711 I 2006. History are just repeating itself.
 
  • Liker
Reaksjoner: Slettet bruker 2146
Helt riktig at det ikke er bekreftet - men jeg antar de som står i liste vil få muligheten til å beholde plassen sin I en ny Nautilus. Jeg antar de får beskjed snart. Bjerke får vel beskjed når de leverer ut sin som kommer nå.

Snakket med Bjerke om dette. De som står i kø for 5711 vil bli overført til neste modell. Altså ingen åpning for snike i køen :(