Er det mye ironi, sarkasme og spydigheter med humoristisk vri blandt kjente i tråden her? Eller snakker vi kjekling?
Mulig jeg har en for liten klokkesamling til å kunne forstå...
![]()
Gjennom årene har jeg på TS, sett en mengde av mennesker som skulle "gifte seg" for evige tider med den vakreste skapning i universet : nemlig, Rolex...
Nå starter de allerede å bli utro ser det sånn ut.
Jaja, jeg tilgir de.
Ikke så ille å være gift og utro med Rolex når man kan tjene litt cash som @Loevhagen. Ikke så heldig her. Tapt 5000,- ved bytting og salg av 16610LV og 15300. 300,- i pluss på en gammel 16610.![]()
For å lande trollingen til @Lyngutt så vil jeg bare si at i kveld fikk jeg via GTG sett at det med ulike modeller er en øyeåpner. Det er selvsagt ingen nyhet at å se ulike produsenter og modeller live skaper et annet inntrykk enn via bilder og forflatende sosiale medier.
En haug av produsentene og modellene jeg var så heldig å prøve i kveld, gir et langt bedre inntrykk på håndleddet enn på nøkterne bildeblogger. Ja, så var det hyggelig å drøse med likesinnede også, og dette sistnevnte var verd hele turen.
@Havvo sin Reverso i RG var perfekt. @kristianc3 sin samling var flott og variert og herlig å føle på håndleddet. @Preacher sin beater føltes ut som nettopp det, og også designmessig perfekt. @lantin for sin brede samling og initiativ til GTG var noe vi i sør bør ta til etterretning.
Neste GTG må bli i SVG.
For å lande trollingen til @Lyngutt så vil jeg bare si at i kveld fikk jeg via GTG sett at det med ulike modeller er en øyeåpner. Det er selvsagt ingen nyhet at å se ulike produsenter og modeller live skaper et annet inntrykk enn via bilder og forflatende sosiale medier.
En haug av produsentene og modellene jeg var så heldig å prøve i kveld, gir et langt bedre inntrykk på håndleddet enn på nøkterne bildeblogger. Ja, så var det hyggelig å drøse med likesinnede også, og dette sistnevnte var verd hele turen.
@Havvo sin Reverso i RG var perfekt. @kristianc3 sin samling var flott og variert og herlig å føle på håndleddet. @Preacher sin beater føltes ut som nettopp det, og også designmessig perfekt. @lantin for sin brede samling og initiativ til GTG var noe vi i sør bør ta til etterretning.
Neste GTG må bli i SVG.
Se det! Noe positivt har jo kommet ut av denne tråden! Du har blitt klokke-interessert!![]()
Jeg tror at han jobber litt på side for Steinhart...
Vis vedlegg 28718
Ja, noe sånn... Rolex er sikkert forbanna på dette.
Det hele startet med Steinhart. Lurer på hvor det ender @Hammerfjord
Bamford?