Basel 2016: Ny Rolex Daytona i stål, keramisk bezel

Første bilde jeg har sett hvor hvit er den fineste.
Det var et dårlig bilde, men usikker på hvem jeg liker best. Den sorte er tøffere og virker vesentlig større på hånden, mens den hvite kanskje er mer sporty og du får en kuul 3d effekt i subdials'ene.
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
Det var et dårlig bilde, men usikker på hvem jeg liker best. Den sorte er tøffere og virker vesentlig større på hånden, mens den hvite kanskje er mer sporty og du får en kuul 3d effekt i subdials'ene.
Er dette din egen sorte og Bjerke sitt "demo" ur?
Uansett, etter utallige bilder med forbehold mot IRL inntrykk, så har jeg konkludert med at sort er finest.
Får se når hypen roer seg, aldri ventet på et ur, kjøper eventuelt når disse engang kan leveres etter impulskjøp over disk. ;)
 
Er dette din egen sorte og Bjerke sitt "demo" ur?
Uansett, etter utallige bilder med forbehold mot IRL inntrykk, så har jeg konkludert med at sort er finest.
Får se når hypen roer seg, aldri ventet på et ur, kjøper eventuelt når disse engang kan leveres etter impulskjøp over disk. ;)
Jepp! Jeg hadde slitt veldig med å velge om jeg hadde hatt begge på hånden i allefall...
 
Hehe! Den første ripa svir, men så går det over :p Merker dog at jeg er ganske forsiktig med Daytonaen :)
 
Jeg husker jeg så en bildeserie med en hvit 116500 på jubilee. Men finner den ikke igjen. Ser det ligger et bilde i denne tråden, men jeg må ha mer! ;) Er det noen som kunne hjulpet meg?
 
Er det noen her inne som har fått sin 116500 fra Tromsø, og kan jeg spørre når dere satt dere på lista? #utålmodig ;)
 
Redigert:
Bilde stjålet fra Facebook.
IMG_0145.JPG
 
En jeg kjenner fikk kjøpt en sort 116500 i Tromsø UTEN å stå på liste. Dette var nå i sommer. Kan man stole på at AD administrerer listene rettferdig?
 
Tviler på at John Mayer og Jay Z sto på noen liste.. Kanskje kompisen din er lokalkjendis i Tromsø? :cool:
Å jo, de står på liste - A-listen av kjendiser. Så tipper de kunne valset inn omtrent hvor det skulle være, og fått akkurat det de ville.