Forskjellige familier, har forskjellige løsninger. Tror også dere med Tesla må respektere det. .
Vi er heller ikke misunnerlige, selv om dere mener så. Dette til tross for at elbilistene i lang tid har fått lov til å kjørt i kollektivfeltet, slipper å betale bomavgift, parkeringsavgft på kommunal grunn, reiser gratis på på ferjene rundt om i landet, og lader gratis nesten over alt.
Noen mener at en liten Golf er en perfekt familiebil, mens andre sverger til en stor Caravelle med skiboks og henger.
Er vel heller mange fra deres menighet som rakker ned på oss med fosilbiler (bare kjenn på begrepet: Fosilbiler...).
Vis vedlegg 14002
Dette var vår gamle familiebil. Perfekt til to store og to små![]()
Jeg sier ikke at du er misunnelig @Edzilla - men jeg tror ikke i kan se bort fra at det er en bråte folk som hisser seg opp når en flashy Tesla banker forbi dem på "inner'n" mens de stamper i stillestående kø. Eller hisser seg opp over at Tesla-eiere "ikke betaler en dritt for veien de kjører på". Interessant nok var ikke debatten så stor når elbiler var av typen Think og Buddy..
Og for all del, kjør fossilbil! (ja, jeg skrev fossilbil
Liten påminnelse, denne tråden ble ikke startet for å lage en heftig elbil vs fossilbil-debatt, men kanskje mer for å løfte frem det ganske sinnsvake konseptet som P100D spesielt står for; en 2.2 tonn tung familiebil som akselererer raskere enn Lamborghinier, Ferrarier, Porscher osv. Faktisk den raskest akselererende billen i serieproduksjon i dag. Jeg synes fortsatt dette er "mind-blowing"