Cayman GT4Hva slags bil skal du kjøre @Session88?
Kanskje ikke mange som sier det, men dette var en av mine drømmebiler når jeg var 17-18 år gammel. Har du den fremdeles?Har snart 100 runder på ringen og blir mer ydmyk for hver gang, her er jeg i karusellen i 2010.
![]()
Kanskje ikke mange som sier det, men dette var en av mine drømmebiler når jeg var 17-18 år gammel. Har du den fremdeles?
Cayman GT4
Hehe, man er aldri en tur på ringen, uten å bli overrasket på denne måtenLeste en morsom reiserapport fra Ringen for noen år siden. Tror det var en av skribentene fra svenske Automobil som var forfatter. Tror han var ute med en Aston Martin av noe slag, og han laddet alt han hadde og syntes selv han var både flink og hadde baller av stål. Helt til han ble både forbi- og frakjørt av ikke bare en, men to stk. Golf I. Etterå kom han i snakk med Golf-gutta, og begge bilene var race-rigget med bur, VR6 maskiner med turbo og allle triks i hele boka. Men bortsett fra felger og dekk så de ganske standard ut fra utsiden. Tenk og bli forbikjørt av en 1977 Golf da....
Er nok ikke bilen som er begrensningen her gittGT4 er gromtmå være perfekt bil å ratte rundt ringen det!
Får jeg spørre hvorfor du solgte en så grom bil?