Finnes disse menneskene altså? Har bare hørt om de, og trodde de var utdødd. Flott av deNår folk ringer og sier ifra om at de har bulket bilen din istedenfor å stikke av.
Gir tilbake trua på menneskeheten![]()
Det gjør godt å leve, når den detaljplanlagte 40-års bursdagen til kona går helt etter planen, klarte å overraske henne big time med huset fullt av venner og familie når hun kom hjem fra jobb. Hadde fri på dagen hennes,vaska hele huset, bakte flere kaker, og grilla indrefilet til hele gjengen. Meget vellykket dag. Nå er jeg tydeligvis verdens beste mann, og det er ikke måte på hvor perfekt jeg er på alle måter![]()
Og da antar jeg at du viser pristilbudet fra elektriker 1 til kona, bruker elektriker 2 og kjøper klokke for differansen?At mitt anbud fungerer så briliant som det gjør. (Totalrenovering av hus)
Elektrikker 1 : 207k
Elektrikker 2 : 126k
Bare å handle masse vinduer, vegger, parkett og maling på høst-tilbud nå så blir jo dette et profitabelt prosjekt
Kjøper? Baker inn ihuslånetOg da antar jeg at du viser pristilbudet fra elektriker 1 til kona, bruker elektriker 2 og kjøper klokke for differansen?
En absolutt favoritt han der!