Klokkespotting

Kung Pirlo!

fFAPuXn.jpg
Grille kjøtt med gaffel... Det hadde jeg aldri forventet av en perfeksjonist som Pirlo

• Liker
Reaksjoner: kleggen
Jeg klarte ikke å ta bilde av skjermen, men er temmelig sikker Italias mildt sagt engasjerte trener Conte hadde en hvit Daytona på sin frenetisk viftende arm isted. Skal sitte klar med kamera resten av kampen.

• Liker
Reaksjoner: Bears og Vidar
Spotta en fin submariner på James Clark i helgen. Kom i prat med fyren. Viste seg at han var like "klokkenerd" som meg :) Jeg hadde på en Tag Heuer da. Kanskje han er her på forumet?

Mitt første forsøk på snikfotografering. Litt skremmende, kanskje særlig fordi det foregikk i Camorraland, på flyplassen i Napoli. Men jeg slår meg tilfreds for brystet og understreker at bildet er adskillig skarpere enn gjennomsnittet i denne tråden.

image.jpeg

Mitt første forsøk på snikfotografering. Litt skremmende, kanskje særlig fordi det foregikk i Camorraland, på flyplassen i Napoli. Men jeg slår meg tilfreds for brystet og understreker at bildet er adskillig skarpere enn gjennomsnittet i denne tråden.

Vis vedlegg 9749

En mann man helst stiller seg foran i sikkerhetskontrollen...

Vis vedlegg 9749
Respekt!
Det hadde ikke jeg turt!
God ferie, jeg kommer etter om 3 uker.

• Liker
Reaksjoner: aek