Høstdepresjon

Var ikke like stor stemning her borte om akkurat det i dag, heh. Pundet er plutselig ikke verdt en dritt. :p Jeg jobber i et IT-sikkerhetsfirma med HQ i UK, så blir spennende å se hvordan/om ting endrer seg.

Føler med dere.
Ikke at jeg, eller firmaet jeg jobber i er like utsatt. Men bransjen jeg jobber i skulle nok sett at UK hadde blitt værende i EU.

Da kan du jo også bestille et par grønne James Penny loafers til hotellet til gbp 195 på dagens salg hos Trickers (foreløpig annonsert til e-postlisten deres, åpner vel bredt om litt). Så ligger de klare til å plukkes opp ved neste korsvei ;)

Fikk e-post av de i går. Dessverre så må jeg betale lokal VAT, pluss norsk mva. Så jeg droppet det. I tillegg er jeg i grunn nødt til å teste skoene på føttene før jeg drar kortet.

Da tar Edzilla tre uker ferie fra NÅ!
image.jpeg

Trekker frem Marbella Club og Villa Tiberio som mulige restaurantopplevelser!
Swellboy har en artig historie om førstnevnte restaurant i forbindelse med black tie therapy.

Litt usikker på hvordan stedet har utviklet seg, men El Rodeito var også bra før ;) Ryktet skal ha det til at de gamle mafiosoene møttes der før i tiden....

Fint du har med deg en beater og slipper å tenke på å ta av deg klokka. God ferie.
Tom

Den er helt perfekt som beater her nede på playa'n. Går like fint med denne på restaurantene som til snorkling.
Riktig god ferie til deg og dine!