iPhone/iPad applikasjoner (klokkerelaterte)

Regner med at mange har prøvd denne, men har ikke sett noen wristshots så da starter jeg. IWC sin app tilbyr deg nemlig å prøve alle klokkene på armen. Jeg synes både BP og Top Gun ser bra ut:)

536ca562-3699-2c8a.jpg

536ca562-36a6-63ca.jpg

Sikkert andre enn undertegnede som "samler" på ur-apps på iPhonen. Her er de jeg har lastet ned - og kost meg verre med. Generelt er dette veldig lekre apps med mange kule funksjoner og mye spennende informasjon:

Perrelet
Glycine - Airman Clock
Panerai
GP
Breitling Chronomat (hvor man bl.a. kan sette sammen sin drømme-Breitling)
Longines
A. Lange & Söhne
IWC
Montblanc Nicolas Rieussec
Victorinox
Bell & Ross
Rado
Omega
HHGame (herlig puslespill-app med en mengde stilige klokker)
Barozzi i-Time (med modeller som Baume & Mercier, Vacheron Constantin, JLC, AP, Eberhard, Hamilton og Piaget)

Har skaffet meg iPad'en og lastet ned "Watchtime"-appen. Kjøper bladene over nett for 45 NOK (...mot 130 i butikken) og nyter masse god tekst, fine bilder, videoer og ekstra "stæsj" de har lagt til...det eneste minuset er at bladet ikke er tilgjengelig elektronisk før det har gått 2-3 uker etter at det er i salg i hyllene...jaja.

Kan uansett anbefales.

:)

+1 funker som bare det. Nå foretrekker jeg lesebrett kontra papir ;)

Det burde vel helst gå under iPad-applikasjoner, men jeg har akkurat lastet opp padden med tre gratis utgaver av Intelligent Life. My ok lesning, og som sagt foreløpig gratis. Liker dessuten appen fra The Economist, "Editor's highlights" fra et par tre utgaver tilbake holder fint for meg på en kort flytur.

Endret heading til også å inkludere iPad.

Omega har kommet med et magasin til iPad, ikke noe å rope hurra om men verdt en titt.

Andre som har funnet noe til iPad?

Jeg har blitt helt forelsket i Need for Speed til iPad. Kjempe morsomt å kjøre fra onkel blå i mange forskjellige biler :)

Hei, søkte litt nå. Fant ikke så veldig mye, kunne godt tenkt meg Rolexboken fra Iphone til Ipad.

Siden sist har Panerai kommet med 1 nytt magasin og jeg laster nå ned IWCs 4 magasiner.

Andre som har funnet noe?

Rolex er ute med app til Ipad.

Søk etter Rolex SA i appstore.

Nevnt i annen tråd her med kryptisk overskrift.

Regner med at mange har prøvd denne, men har ikke sett noen wristshots så da starter jeg. IWC sin app tilbyr deg nemlig å prøve alle klokkene på armen. Jeg synes både BP og Top Gun ser bra ut:)

536ca562-3699-2c8a.jpg

536ca562-36a6-63ca.jpg

Nå skjønner jeg hvorfor du skaffet deg en top gun:)

Jeg ser at ingen tidligere har skrevet noe om "The watch enthusiast guide"?

Denne appen begynner nå å bli komplett - de har har drevet og komplettert den det siste halvåret. Koster selvsagt penger - men de er veldig klare på hva de mener er positive og negative egenskaper med klokkene (så får man selv vektlegge om man bryr seg om det de skriver - de er svært opptatt om urverket er dekorert). De operer med en score fra 0 -100. Bare klokker som får over 50 poeng i score er med i guiden.

Består nå av ca. 100 klokkemerker med over 2000 klokker som er vurdert (selvsagt med bilder og noe fimer) - alle de store og kjente er med (mangler Chronoswiss, Grand Seiko, Panerai av de store fortsatt, kompletteres dog kontinuerlig). Kan kjøpes til Ipad, Iphone og Android.

Anbefales:D

Denne lekre vegg-klokka som viser tiden løpende med bokstaver (i forskjellige språk) kan også lastes ned som App
http://www.uhrsachen.ch/tickdifferent/wp-content/uploads/2009/08/qlocktwo_wall.jpg[IMG]
[IMG]http://www.uhrsachen.ch/tickdifferent/wp-content/uploads/2009/08/qlocktwo_system.jpg[IMG]

Link til App'en
[URL="http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=317894604&mt=8"]http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=317894604&mt=8[/URL][/QUOTE]

Litt off-topic: Hva heter den veggklokken? Klarte ikke å finne den på google.

Svar: qlocktwo

GTA III har kommet ut til iPhone og iPad, så her går det i Flashback FM og Scarface-sangene mens jeg råner rundt i Liberty City og etterlater meg vold og faenskap i kjølvannet :D Hvis bare Vice City følger etter til iDingsene snart er jeg happy :D