Dagens klokke

Startet dagen med en drøy mil over fjellet på ski med soloppgang på 1150 moh. En særdeles oppfriskende start på dagen!

Milsub var med.

a2395f1b.jpg
 
Startet dagen med en drøy mil over fjellet på ski med soloppgang på 1150 moh. En særdeles oppfriskende start på dagen!

Milsub var med.

http://i925.photobucket.com/albums/ad95/frodef/a2395f1b.jpg[IMG][/QUOTE]

oooh! Fikk plutselig en enorm lyst til å ta en milsub med på tur opp i fjellet ved Vemork/Rjukan!!
 
Nok en myte altså...

Har blitt Doxaeier i dag. Overtatt fra TS-medlem. Elsker formen på denne, den blir bare fetere jo mer jeg stirrer på den (kona himler med øynene) :D
DSC_2833.jpg

Gratulerer med nykjøp! Stilig design, utrolig behagelig lenke og bygd som en tanks:)

Ps. Drit i kona, hun vet ikke bedre;)
 
Ser der ja. Må si du kler den usedvanlig godt. Takk for en fin handel og bær den med god helse! (Ja kjære forumpoliti, jeg bumper bilder, bildet og minnet er alt jeg har igjen av denne klokka,sukk).
Begynte helgen med en nyanskaffelse fra et hyggelig TS medlem :)
fffc4bad.jpg
 
Armtrening..

ett kvart kg på armen en hel dag har gitt seg utslag i røde merker rundt armledd :eek: Denne karen ble i ren impuls kjøpt fra et meeeget hyggelig TS-medlem... Men denne byen ække stor nok the both of us og klokka / beistet må vekk fortere enn svint.:mad: Skulle DU være interessert i en panservogn på mesh, ta kontakt...

 
Gratulerer med nykjøp! Stilig design, utrolig behagelig lenke og bygd som en tanks:)

Ps. Drit i kona, hun vet ikke bedre;)

:) Takk! Hun har gitt meg opp for lengst. Ble også bustet av junior i dag: "HVA, har du fått enda en ny klokke pappa?"
 
på vei til skolebenken igjen :) i dag er det ledelse på agendaen, på tide å sette konen på plass tore? :)

P2070065.jpg