Absolutt amatørmessig presentert ja. Finlesing avslører dessuten at auksjonen slett ikke er på Ski men på Spydeberg.@aek ikke alt for seriøst ment nei, men de ville jo nådd et bredere publikum med en oversikt på forhånd over hva de har.
Eksemplarisk spotting @uret
Gmt Master på snill ekspeditrise i jaktbutikk i Stockholm.![]()
![]()
Syns hun ser veldig flink ut! Enda bedre hvis hun er snill i tillegg![]()
Ser du bort i fra "jakt antrekket" hennes, så var det jo et flott ur som vi ikke så ofte ser på jenter - dessverre.SER flink og snill ut?! Nei altså, nå gir jeg opp #mannfolkass^2
Ser du bort i fra "jakt antrekket" hennes, så var det jo et flott ur som vi ikke så ofte ser på jenter - dessverre.
Kanskje det var derfor hun var "flink" og i tillegg snill som kanskje lot @uret få prøve det[/QUOTE
Takk for oppklaringen @Gin Enig i at uret er flott. Jeg konkluderer uansett med at mann er mann og pupp er pupp.
Jeg skal ikke si hva som er uimotståelig kombo for megJa du har nok rett,, men både flott ur og "pupp" er jo en uimotståelig kombo for oss enkle individer da.
Noen er mer sofistikerte og vi "andre" er enklereJeg skal ikke si hva som er uimotståelig kombo for meggodt vi er forskjellige! @Gin