Stemmegaffel verk? Et av de to nederst til høyre? Omega f300hz?

OL-Casio, og en SeaTouch som er tom for strøm?
Er det Saddam Breitling som er bakerst?
8
Ja, Det var Electric watches (Paul) som gjorde service på min f300. God kommunikasjon og såvidt jeg kan bedømme godt utført arbeid. Han har også et lite lager med reservedeler til disse, byttet krone og glass på min.Har en Eterna Sonic liggende, samt et par Omega Constellation f300hz på vei inn. Den ene av dem har et problem med drivverket. Var det Electric Watches som reparerte din? Hadde håpet han kunne få orden på min også. Begge disse har spesielle skiver og er/kan bli riktig flotte.
Har en Eterna Sonic liggende, samt et par Omega Constellation f300hz på vei inn. Den ene av dem har et problem med drivverket. Var det Electric Watches som reparerte din? Hadde håpet han kunne få orden på min også. Begge disse har spesielle skiver og er/kan bli riktig flotte.
Kul Libanon-dykker! Kjøpt i klokkeboden i Tibnin eller hos en av gutta i Ebel Es Saqi, regner jeg med? I '95 var jeg der forresten selv, frem til juni, og kom hjem med både en Seiko "Age of Discovery" og en Seiko-chrono til.Mine quartz:
Citizen eco drive:
Syntes den har en lekker blå skive:
Men den er så liten at den ikke tåler så lang tid under skjorta før den stopper. En klokke for kortermet antrekk og pent vær.
Enda en Citizen. Tatt med hjem på flyttelasset etter FN tjeneste i 1995. Mye nostalgi i denne. Samtidig syntes jeg den er kjempekul. Fast følgesvenn på stranda:
![]()
Kul Libanon-dykker! Kjøpt i klokkeboden i Tibnin eller hos en av gutta i Ebel Es Saqi, regner jeg med? I '95 var jeg der forresten selv, frem til juni, og kom hjem med både en Seiko "Age of Discovery" og en Seiko-chrono til.![]()
Hva er der der for noe spennende ?I dag ble det quartz klokke.
Trengte en som var grei å time et kursopplegg. Jeg var inne på tanken å bruke en chronograph, men valget ble denne.
Vis vedlegg 5685
Det er en Yes-Watch. En kjekk klokke som viser sol og måne- faser. Masse slikt.Hva er der der for noe spennende ?![]()
Det gleder jeg meg tilDet er en Yes-Watch. En kjekk klokke som viser sol og måne- faser. Masse slikt.
Jeg har tenkt å lage et review på den. Jeg tror ikke det er andre slike her. Det blir en dag jeg får tid...
Veldig artig sak!
![]()