Æ har fire fine lænestola

@Hvalrossen er det mulig å få prøvd Paulistano hos deg? En av grunnene til at den er litt ute i vår vurdering er at halvdelen ikke synes den ser koselig nok ut.

Jeg gikk akkurat forbi Dux - lenestolene så jo ganske så bra ut. Tror det stod 21000 per stykk.
106787_1.jpg

• Liker
Reaksjoner: aek
Høres ut som midt i blinken ... Paulistano er pen, men jeg synes den ser underdimensjonert ut, @Hvalrossen. Ser for meg at den egner seg for en vever liten fotomodell, men ikke en velvoksen en mann på over 100 kg. Gyngestol først, og så knall og fall. Ditt nick kan jo tyde på at jeg tar feil? Eller har du bare unormalt fremtredende tenner?

Dette er følsomme temaer @aek; jeg burde være under 100kg, men er ikke det, så nicket er velvalgt (og ikke pga tennene). Sitter i Paulistano nå også. En fenomenalt bra stol. Faren min har/hadde disse snurrestolene til Bruno Matsson. Fine og komfortable, men et stykke unna praktikaliteten (heter det det?) og den generelle komforten til Paulistanoen. (Bare prøv å komme ut/opp av Bruno Matsson-stolen!)

• Liker
Reaksjoner: aek
@Hvalrossen er det mulig å få prøvd Paulistano hos deg? En av grunnene til at den er litt ute i vår vurdering er at halvdelen ikke synes den ser koselig nok ut.

Selvsagt; alltid hyggelig å treffe @Entropy. Men ... ehhh ... du må gi noen dagers varsel så vi får ryddet opp. Smågutta er eksperter i å fylle hele stuegulvet med leker 3 minutter etter at man endelig har ryddet opp og støvsugd :(

(Får man forresten tak i Paulistano i Oslo disse dager? Jeg kjøpte den på Bislett, men den butikken finnes ikke lenger.)

Selvsagt; alltid hyggelig å treffe @Entropy. Men ... ehhh ... du må gi noen dagers varsel så vi får ryddet opp. Smågutta er eksperter i å fylle hele stuegulvet med leker 3 minutter etter at man endelig har ryddet opp og støvsugd :(

(Får man forresten tak i Paulistano i Oslo disse dager? Jeg kjøpte den på Bislett, men den butikken finnes ikke lenger.)
Null problem. Tar noen dager før jeg har plass i kalender uansett. Pick a date neste uke så tar vi det på pm. Tirsdag/onsdag?

Ryktene sier det er mulig i både Fredrikstad og på aker Brygge

Null problem. Tar noen dager før jeg har plass i kalender uansett. Pick a date neste uke så tar vi det på pm. Tirsdag/onsdag?

Ryktene sier det er mulig i både Fredrikstad og på aker Brygge

Glimrende @Entropy. Gir snart beskjed om hvilke dager jeg passer barna neste uke. Nå er det nyryddet/støvsugd her; denne idyllen varer nok ikke lenge. Ser frem til å treffe deg og halvdelen (den bedre?).

Ser ut til å finnes på Aker Brygge.

Jeg ante ikke at man kunne få kjøpt noe fornuftig på Aker Brygge. Dette må ha skjedd etter ombygningen; kanskje på tide med en tur dit. (Nesten litt synd at denne lille "hemmeligheten" er oppdaget og blir tilgjengelig i de tusen hjem ...)