Klokkespotting

Noen som så hva slags klokke Fabian Stang hadde på seg i kveldens episode av Kjendisbarnevakten? (Ja, jeg vet jeg skal være forsiktig med hva jeg skriver etter at jeg la ut bilde av DD´n forran et cosmopolitan)
Så han hadde en helgull ene dagen også gikk han med en lekker høyre-blå klokke den andre dagen.

stang.jpg
 
På jobb idag spottet jeg en Rolex Datejust med blå skive, en TT sub med blå bezel og en GMT pepsi. Må si det er mange som bruker Rolex på trening.
 
Dr Hodgkins i Bones går med Rolex submariner. Samboeren spottet det før meg. merkelig blandet følelse av stolthet og skam:)
 
Christian Ringnes med WG Daytona med mørkgrå skive, på NRK1 i kveld. Faktisk så virker denne klokken mye større enn modellen i stål :) Han bruker vel også av og til en eldre TT Daytona.

Regards :)
AW
 
James Franco med en Suunto Vector i Danny Boyles nye film 127 Hours. Dette er vel en av de filmene jeg har sett der klokken får uforskammet mye tid i filmen. Minst 10-15 minutter av filmen med "close-ups" av klokken. Bra film, premiere 11/02/11.

127-hours-2-550x366-cropped-proto-filmcritic_reviews___entry_default.jpg
 
Så en kollega i dag som var veldig fornøyd med ny Rolex Sub.
Jeg kjente ikke igjen modellen; dato, sort skive og grønn bezel, men det var en lekker klokke.
 
Spottet en fake AP ROO på radio operatøren på riggen jeg er på for øyeblikket.

Så først et glimt av skiva, og ble mektig imponert. Vurderte faktisk å kommentere klokken, men så ble lenka mer synlig, og det var giveawayen. Etterpå så jeg også sekundviseren til chronographen som hadde en quartz beat. Mest sannsynlig så er det en Thai-fake hvor sub-dialsene ikke funker, og sekundviseren til chronographen fungeren som en normal sekundviser.

Uff... :mad:
 
Regner med at du kastet mannen med klokke på sjøen?

Blir fort skuffet om man kommenterer klokken og åpenbarer sin nerdete fasinasjon ovenfor en som med likegyldighet bærer en falsk thai-kopi.
 
Kan ikke kaste radio operatøren på sjøen, da kommer jeg meg ikke hjem selv. Èn dag på denne riggen er èn dag for mye :razz:
 
Har vært på leting etter leilighet på Manhattan de siste dagene og har observert en fake PAM submersible på den ene eiendomsmegleren og en ekte rolex sub på megleren som til slutt fant en leilihet til oss. Han vant min tillit!!
 
Nesten sikker på jeg så en Newman Daytona på en Derrick episode i går ...
Derricken selv bruker forøvrig en IWC Da Vinci og en Rolex Day Date (ikke samtidig nei ;) )
 
Jeg såg på filmen "Tomme Tønner" i dag.Da kunne jeg se atde harsans for fine klokker.
Spottet bl.a
Panerai
Rolex Daytona
AP

Fantingen bilder avskuespillerene med klokkene på seg