En klokke på hvert håndledd. Tøff eller harry?

Fiedel med to på samme hånd (en er en GMT Master mener jeg...den andre vet jeg ikke)
i13227_fidelC2.jpg


Kanskje det er der Maradona har hentet inspirasjon fra? Vet at han er en super Fidel fan. Se bare dette klippet fra en dokumentar om Maradona. Den gikk på Canal + vis det er noen andre som har sett den.

[video=youtube;LBvX4ChSnTA]http://www.youtube.com/watch?v=LBvX4ChSnTA[/video]
 
Klokke på begge hendene synes jeg er er blodharry. Unntaket er Mr. Hayek, han hadde lov ;)

Hayek_L.jpg
 
Det ryktes forøvrig at Maradona fikk/får kjempelønn av Hublot for å bli ambassadør for dem. Han er jo tidligere kjent for å gå med Rolex Sub helgull på både høyre og venstre.;)
 
Var ikke klar over at det var en sådan konservativ gjeng her, gitt ;)

Hva med å ta det hele med et smil, humør og litt kledelig selvironi? Live a little!
 
La meg se...

Joda. Ikke fritt for Harrytakter her i gården. Ifølge Mads Christensens "Absolutt Mann" er man jo den ultimate blærerøv (i positiv forstand) med èn Rolex på hver arm...:D


IMG_5868.jpg


uni.jpg


IMG_4855.jpg


dble.jpg


DSC03073.jpg
 
Hvis du er medlem av B-Gjengen og liker gullkjetting rundt halsen er det sikkert ok.

IMHO er Hublot faretruende nær en gullkjetting, men her er jeg sikkert ganske alene....

Det er bare Gianni Agnelli som kommer unna med å flashe klokken sin - for oss andre bør det være understated elegance som gjelder. Hvis stadig flere flasher to tre Rolexer ute blir Rolex mer harry enn en finansmegler fra acta i løpet av en meglertirsdag eller to.
 
For en non-WIS er det harry.
For en WIS (på GTG) er det ikke harry. Heller obligatorisk.;)
 
Så mange som er motstander av en klokke på hver arm er jeg nesten fristet til å begynne med det bare for å provosere! :p ;)