Selvlagd klokkeskuff

@Pabbe Flott prosjekt og takk for at du deler erfaringen med oss.

Hva hadde du gjort anderledes dersom du hadde skulle ha gjort prosjektet på nytt?
Oi! seriøst og vanskelig spørsmål:) Jeg hadde vært litt mer påpasselig med limet, og så hadde jeg prøvd meg litt mer frem med tilpasning av stoffet når jeg plasserte det i skuffen slik at det ble helt stramt. Det var kjipt å se skrukker dukke opp når jeg hadde brukt såpass lang tid på å få stoffet helt stramt over skummet.

Her er mitt bidrag til hjemmelaget klokkeboks.
WP_20150928_20_04_16_Pro.jpg

Jeg tok ikke noe stoff rundt "svampen" som klokkene ligger rundt. Årsaken til at jeg ikke delte opp "pølsesen" var at jeg da fikk litt mer plass til å putte inn en klokke ekstra, dersom det skulle være ønskelig.
WP_20150928_20_04_34_Pro.jpg

Det er ikke hverdagsklokkene som ligger her. Det er mer finere-prosjekter og andre kuriositeter som jeg ikke har boks til, og som jeg vil ta litt mer vare på.

Selve boksen kostet litt over 1000 kroner. Da fikk jeg med en god flaske whiskey på kjøpet!

8

• Liker
Reaksjoner: Pabbe
Her er mitt bidrag til hjemmelaget klokkeboks.
WP_20150928_20_04_16_Pro.jpg

Jeg tok ikke noe stoff rundt "svampen" som klokkene ligger rundt. Årsaken til at jeg ikke delte opp "pølsesen" var at jeg da fikk litt mer plass til å putte inn en klokke ekstra, dersom det skulle være ønskelig.
WP_20150928_20_04_34_Pro.jpg

Det er ikke hverdagsklokkene som ligger her. Det er mer finere-prosjekter og andre kuriositeter som jeg ikke har boks til, og som jeg vil ta litt mer vare på.

Selve boksen kostet litt over 1000 kroner. Da fikk jeg med en god flaske whiskey på kjøpet!

8
Nice! En skattekiste:) Er det en snasen Sturmanskie jeg ser der til venstre?

• Liker
Reaksjoner: Grendel