Klokkespotting

I går så jeg en middelaldrene herre med GMT Master Pepsi der blåfargen hadde falmet helt og blitt grå.

Tidligere i dag spottet jeg en SMP300 med blå skive på en fyr ved kaffeautomaten på jobben.

Spottet en (titan?) bondlenke med, forhåpentlighvis, tilhørende Seamaster på Lysaker Stasjon imorges.
Vedrørende hadde claspen opp og kassen ned.

Er det en 116613LN vi kan spotte på denne tattoverte herren? Ikke allverden av et bilde men til fotografens forsvar så hadde nok jeg også holdt meg på god avstand

Og folk som sier at sub med gull er forbeholdt halvkriminelle..

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/...t-for-drapsplaner-mot-onkel-skrue/a/23506764/

vGOYuJK.png

Jobber til daglig i Expert Sarpsborg og her om dagen kom det inn en kunde med en helgull Rolex Yachtmaster II 116688, og det har også i sommer vært innom en kunde med en AP Royal Oak 15400 (tror jeg) i Rosé gull på skinnrem. Omega Seamaster PO er også en klokke som hyppig blir representert på kunders håndledd i butikken. Ellers så har kollegaen min en Breitling for Bentley GMT, mens jeg selv venter på en ny Rolex Submariner 114060 som jeg har bestilt. Ventetiden føles som er evighet!

• Liker
Reaksjoner: Teddy91
Flight DY609 Norwegian BGO-OSL var proppet med datejuster. Spottet i alle fall 3 fra front til rad 9. Pene klokker alle sammen.

Kom akkurat hjem fra Aqua Nor i Trondheim.. Vanvittig mengde subber, og en helgull Daydate. Ellers tamt..

Daydaten så jeg også i går. Mye delgull og stål Sub. Ellers noen Daytona og Breitling.

Jeg står på stand ute her og er straks klar for å pakke sammen og dra hjem. Blir digg

Så nettopp kjent hip-hop-produsent og jurymedlem i tv-underholdningsprogram med adelig schwung over etternavnet med Rolex Daytona. Pen sak. Rolexen, altså.

• Liker
Reaksjoner: Preacher