GTG Stavanger sommer 2015

Klar for GTG i juni?

• Antall stemmer
    28
Vi skulle sikkert vært ute i båten i helgene fremover, men tror jeg skal kunne rekke 26. Det viktigste er at vi får satt en dato, slik det er mulig å planlegge. Hvor har GTG vært tidligere?

Vi skulle sikkert vært ute i båten i helgene fremover, men tror jeg skal kunne rekke 26. Det viktigste er at vi får satt en dato, slik det er mulig å planlegge. Hvor har GTG vært tidligere?
2g på Egon, og 2g i møterom lånt av Hopalong. Går vi for fredag 26, er d jo greit m restaurant e.l.

Litt usikker på den 26., har en 91-årsdag jeg kanskje må reise bort i, men jeg er med om jeg skulle være hjemme. Om det skal bookes bord noe sted skal jeg prøve å spikre evt. planer så snart som mulig.

Hva med tirsdag 7/7? Regner med det er mange som ikke kan komme, men toget for å få alle med er vel kjørt???

Kan jo ta en mini-gtg vi som ikke har reist på ferie ennå. Men er jo litt død denne tråden, vet ikke helt hvordan vi skal få noe respons her...

Siden det aldri ble noe av GTG, så lurte jeg på om noen her i området har en AP RO jeg kunne testet?
Er så og si aldri i Oslo så får ikke tatt turen innom urmakeren der og testet ut en.

Interessert. :)

1) Når
2) Hvor

= bestille plass

Hva med Egon sitt eget rom, der man kan sitte litt skjult?

Et tips jeg fikk var å ikke avtale sted i tråden, men ta det på PM etter tid er avtalt g folk melder interesse...