GTG Stavanger sommer 2015

Klar for GTG i juni?


  • Antall stemmer
    28
For min del så kan vi ta det når som helst i løpet av de tre neste ukene. Trenger plent ikke være en helgedag?
 
Vi skulle sikkert vært ute i båten i helgene fremover, men tror jeg skal kunne rekke 26. Det viktigste er at vi får satt en dato, slik det er mulig å planlegge. Hvor har GTG vært tidligere?
 
Vi skulle sikkert vært ute i båten i helgene fremover, men tror jeg skal kunne rekke 26. Det viktigste er at vi får satt en dato, slik det er mulig å planlegge. Hvor har GTG vært tidligere?
2g på Egon, og 2g i møterom lånt av Hopalong. Går vi for fredag 26, er d jo greit m restaurant e.l.
 
Litt usikker på den 26., har en 91-årsdag jeg kanskje må reise bort i, men jeg er med om jeg skulle være hjemme. Om det skal bookes bord noe sted skal jeg prøve å spikre evt. planer så snart som mulig.
 
Hva med tirsdag 7/7? Regner med det er mange som ikke kan komme, men toget for å få alle med er vel kjørt???
 
Kan jo ta en mini-gtg vi som ikke har reist på ferie ennå. Men er jo litt død denne tråden, vet ikke helt hvordan vi skal få noe respons her...