Den o' store Omega Speedmaster-tråden

reim forslag til grey side of the moon? har lett rundt på nett men finner lite

Hør med @FMS, tror han har funnet litt til sin.

Hva, er jeg ikke den eneste her med Lunar Dust lenger? o_O

Ingen reimer som passer 21 mm. utover disse utenlandske sidene med litt overveldende utvalg, og der fant jeg ikke noe aktuelt. Unntaket er OEM Nato-reim fra Omega, som er overpriset men som jeg forsåvidt er godt fornøyd med:

Jeg bestilte derfor to reimer fra Peter Watch, de passer 21mm på klokken og en 18mm foldespenne jeg har til en annen Omega. Fikk kontrastsøm i "lunar dust"-farge og grå innside med rød søm for å beholde noen referanser til originalreimen og klokken.

Gold nubuck:

Goldivia brown:

Du er nok ikke den eneste lengre..
Har hatt min i ett par uker og den har fått mye arm tid..
Hvor lange er de orginal omega natoene? synest mange natoer er litt korte hvis en skal få reimen i en løkke tilbake i spendene igjen.
Liker orginalen veldig bra men må ha noe å bytte mellom, om det er skin aller nato kommer litt an på men liker begge deler bra likte gold nubuck reima de godt, får sende en forespørsel om du ikke har noe mot å bli kopiert...

Du er nok ikke den eneste lengre..
Har hatt min i ett par uker og den har fått mye arm tid..
Hvor lange er de orginal omega natoene? synest mange natoer er litt korte hvis en skal få reimen i en løkke tilbake i spendene igjen.
Liker orginalen veldig bra men må ha noe å bytte mellom, om det er skin aller nato kommer litt an på men liker begge deler bra likte gold nubuck reima de godt, får sende en forespørsel om du ikke har noe mot å bli kopiert...

Jeg tror NATOen skal være mer enn lang nok, ikke noe problem for min del, i hvert fall. Ikke noe i mot å bli kopiert, men Peter kan lage nesten hva som helst, og det er et hav av muligheter - så jeg ville tatt en titt og sett om du finner noe enda mer spennende om jeg var deg..

11326593_588023518007339_992697484_n.jpg

Noen som har erfaring med hvor lang tid man må regne med å vente på å få tilbake klokken etter å ha sendt den inn til Omega? Gangreserven på min var ikke god nok, så valgte å sende den inn for knapt et par ukers tid siden.