Jepp........ Leverte min 41 år gamle inn i april - Full spa behandling. Venter fortsattLeverte min 17 år gamle Seamaster til service hos The Swatch Group i vinter. Perfekt service og hyggelig pris. Tok ca. 3 mnd.
Jepp........ Leverte min 41 år gamle inn i april - Full spa behandling. Venter fortsattLeverte min 17 år gamle Seamaster til service hos The Swatch Group i vinter. Perfekt service og hyggelig pris. Tok ca. 3 mnd.
Jepp........ Leverte min 41 år gamle inn i april - Full spa behandling. Venter fortsatt![]()
Bytter IKKE disse delene med bakgrunn i spesifisering av bestilling. Kun mekanisk rens/service, samt lettere brushing av kassen. Målet er maksimal opprettholdelse av originalitetSwatch bytter vel fort både visere, bezel og skive? Vil du det, eller godtar de å ta service uten å bytte disse delene?
Bytter IKKE disse delene med bakgrunn i spesifisering av bestilling. Kun mekanisk rens/service, samt lettere brushing av kassen. Målet er maksimal opprettholdelse av originalitet![]()
Da var endelig jeg og en del av Speedmaster-folket!
Tok denne ut fra AD i går. Utrolig fornøyd så langt
![]()
Gratulerer så mye! Tok ut samme selv for litt over 2 mndr siden.Da var endelig jeg og en del av Speedmaster-folket!
Tok denne ut fra AD i går. Utrolig fornøyd så langt
![]()
Gratulerer så mye! Tok ut samme selv for litt over 2 mndr siden.
Takktakk!Er virkelig en nydelig klokke. Nå blir det neste å kjøpe inn litt forskjellige reimer til den. Noen tips å komme med?
![]()
Er i utgangspunktet helt enig med deg. Men fikk en deal jeg ikke kunne takke nei tilHvorfor kjøpe en ny Speedy hos AD, når gode penger kan spares på en som er som ny på KS?
http://www.tidssonen.no/forum/threads/omega-speedmaster-professional-”moonwatch”-mai-2015.31543/