Den til høyre fra Dunhill har jeg hatt i seks år og vært utrolig fornøyd med. Dessverre har festeanordningen til krokene man henger nøklene på blitt slitt og detter av. Kjøpte derfor den til venstre fra Tumi her om dagen.
Den til høyre fra Dunhill har jeg hatt i seks år og vært utrolig fornøyd med. Dessverre har festeanordningen til krokene man henger nøklene på blitt slitt og detter av. Kjøpte derfor den til venstre fra Tumi her om dagen.
![]()
Har alltid hatt sansen for disse, men har aldri klart å ta steget og kjøpe. Er ikke dette noe hæ.......s styr når du står der med hendene fulle av bæreposer og bare skal vippe frem nøkkelen til inngangsdøra?
Jo, det kan du si, selv om jeg aldri har opplevd det som et problem. Uansett så har min nyervervelse en egen nøkkelring på utsiden som man f.eks. kan henge den mest brukte nøkkelen (husnøkkelen) på.Har alltid hatt sansen for disse, men har aldri klart å ta steget og kjøpe. Er ikke dette noe hæ.......s styr når du står der med hendene fulle av bæreposer og bare skal vippe frem nøkkelen til inngangsdøra?