Høstdepresjon

Fikk nettopp epost fra Ginotti om at crocoremmen ble shippet med FedEx grunnet (export reasons).
Så da fikk jeg trackingnummer på denne. Så nå er det hard konkurranse mellom Ferrari og FedEx. Hvem ankommer huset mitt først?

153w9w1.png

Redigert:
Tror det skal bli underholdende nok @Gin
I alle fall hvis de dukker opp utenfor huset i en av disse
29f3vop.png

Uten at jeg overhode har peiling på hva en FP Journe koster, annet enn at jeg forstår at de ikke er billig:
Snakker vi her feks "kjøpesum for klokka er 350K (inkl transport som utgjør 150K av summen)"?

Fikk nettopp epost fra Ginotti om at crocoremmen ble shippet med FedEx grunnet (export reasons).
Så da fikk jeg trackingnummer på denne. Så nå er det hard konkurranse mellom Ferrari og FedEx. Hvem ankommer huset mitt først?

Tipper remen, med mindre du har tollkredittkonto eller har forskuddsbetalt toll og mva?

Klokke med rem ink. norsk mva er noe under 200k.
Hva kostnaden for transporten er aner jeg ikke. For Ginotti spanderer dette på Edzilla :cool:

Hehe, får sånn mafiafeeling når jeg leser tråden. Blir du skuffa om det faktisk kommer en væpnet boduguard på døra di i en ferrari, men med en Seiko SKX007 og sier "Do not ever contact us anymore" ;) ;)

Lurer på om jeg må betale full mva på en Seiko SKX007?

Flotte klokker! Ser ut til at om du roer litt ned så kan du unboxe nyervervelsen med post nr 2000