Klokkespotting

Spottet en sort Breitling på jobb.

Helsort.
Breitling gummireim.
Chrono.
Lignede skive: http://www.urverket.no/breitling-chronomat-b01-black-dial-bracelet-p-9974.html
Ser ut som en chronomat, men er overbevist om at den var større, magefølelsen sa 47-50mm.

Har ikke funnet ut hvilken Breitling det er...?

Høres ut som en Breitling Super Avenger black steel
breitling-super-avenger-blacksteel-chrono-watch.jpg
 
Hmm litt rart.. Breitling Chronomat B01 er ikke produsert i blakcsteel. Det er bare Super Avenger, Seawolf Chrono og Blackbird chrono som er produsert i blacksteel utgave.
 
Hm, kan det være en special edition sak? Uansett møter jeg han igjen og da skal definitivt spørre:) Utrolig irriterende..!
 
Marc Jacobs "Bang" with Day-Date !

Vet ikke om noen har lagt merke til annonsen for "Bang" parfymen. Jeg bryr meg ikke om mannen, men la merke til klokka han bærer i reklamen. En YG DD med President lenke!

Regards :)
AW
 
Hadde meg en burger på "Tullin's" lørdags kveld. Mannen på nabobordet hadde en IWC Big Pilot tror jeg. Flott ur!
 
Spottet på frisørene som klippet meg her forleden dag i Milano:

På den eldre herrefrisøren: Vintage Rolex Day Date med gullskive.
På den yngre herrefrisøren: Rolex Explorer
:D
 
Var på Big Bang program-innspilling igår (ufrivillig beordrdring) og bel sittende å fundere på om Dagfinn Lyngbø faktisk satt der med en Panerai ?? er det noen som vet ?

PS! Ikke spør meg om showet, jeg fikk ikke tankene bort fra klokken....:D
 
Spotter mye Omega og Tag Heuer på jobben, en sjelden gang ser jeg en Rolex.

Spottet en Rolex Datejust idag, å han spottet min Sub, endte opp med en liten prat om klokker, noe som alltid er hyggelig.:D
 
Spottet en relativt sjelden fugl på tannlegens håndledd i dag, og siden this post is useless without pics, ba jeg selvsagt om å få ta et bilde. :p

Breitling Aviastar med sort skive:

DSC00625.jpg
 
At pasienten tar bilde av håndleddet til tannlegen er vel heller uvanlig kost :D
Og det var en pen Breitling!


Noen som spotter hvilken klokke en oljesjeik bruker?
(litt vel stor klokke på liten mann, spør du meg..)

978x.jpg