Baselworld 2015 - 19.-26. mars! Hva har vi i vente?

Nei, nå får de snart gi seg

QQaasjl.jpg


Hvem klarer å lese av denne skiven?
L11CmPM.jpg


6B8BuBc.jpg


LwsRpbF.jpg


Dette i tillegg til den hvite:confused:


IlQFCw4.gif
 
Nei, nå får de snart gi seg

IlQFCw4.gif

Ingen investering der: Bare pynteskift på en vel etablert materiell og design;)
Som sagt: Mer valg, mer kunder.
Omega vil øke produksjonen sin...De ligger på rundt 750.000 stk/år og de vil komme til 1 Million som Rolex: Sånn er det bare:rolleyes:
 
Tidenes skuffelse(r) fra Rolex, Omega sånn passe - men jeg synes den nye Pelagosen er lekker! Innerst inne er jeg glad for at Rolex ikke slapp de største nyhetene i år, da får jeg beholdt begge nyrene ett år til :mrgreen:
 
Jeg tror nesten det jeg har likt best av alt i år er denne nye Orisen. 40mm med flott retrolook og stor krone uten crown guards! Hadde den vært uten dato og med lenke hadde en nesten vært perfekt. Den skal koste 1600 euro, så her tror jeg VIRKELIG jeg har en kandidat til sommerklokke.

Oris-Divers-Sixty-Five_HighRes_3489.jpg


Hvem fører Oris i Norge, egentlig?
 
Er løpet kjørt for de av oss som har lyst på en slankere versjon av POC 9300? Ser ikke ut som det blir noe nytt i det hele tatt Planet Ocean-fronten dessverre.
 
Ny bordklokke fra MB&F. De feirer jo ti års jubileum.
Melchior har 40 dagers gangreserve og er limitert til 99 eksemplarer. Mener jeg leste ett sted at den koster 35.000 CHF også.

kbKKBUE.jpg

nS9gHNu.jpg

J9N6pac.jpg
 
Er det vanlig at alle nyheter slippes før Baselworld begynner eller første dagen? Eller kommer det mer i løpet av helgen og neste uke?
 
Er det vanlig at alle nyheter slippes før Baselworld begynner eller første dagen? Eller kommer det mer i løpet av helgen og neste uke?

Når messen åpner for publikum i morgen er det jo umulig å holde tilbake noe vil jeg anta. Vil antagelig komme ut nyheter fra de mindre merkene de nærmeste dagene tenker jeg.