Salg hos Urmaker Bjerke 4-7 mars 2015

Panerai på salg hos Bjerke

Fikk nå opplyst at de hadde følgende Panerai modeller på salget hos Bjerke:

--Vi har PAM00439, PAM00369 og PAM00505. 20% på de modellene--

Min mening om disse:
439/gull 42mm Radiomir = "griselekkert" dressur:eek:, denne skulle jeg gjerne tatt meg råd til, men for få bruksanledninger!
369/stål 42mm Radiomir Chronograph = Dette er Panerai'n for de som egentlig ikke liker Panerai pga størrelse o.l. Flott og annerledes.
505/composite 45mm Radiomir = Bølletøff brun Pam som tåler røft bruk - en Paneristis ultimate "beater"?

Stakk innom Paleet på vei hjem. Bedre enn forventet utvalg.

30k for Speedmaster og AT. Kjempedeal på Breitling Chrono med B01 også. Rundt 50k for limiters utgave me GMT. Hadde også vanlig utgave med blå skive. Noe rimeligere.

25k for Tudor Blackshield. Nede i nesten 20k for Pelagos.

Så var det også 15% på alt som ikke var merket. Kunne også bestille fra katalog for den prisen.

Synd jeg hadde litt dårlig tid, for det var gode deals å få

Nå var vel dessverre både Rolex og Panerai det jeg fokuserte minst på – jeg ble litt opphengt i IWC og et par flotte AP’er, som det selvfølgelig ikke var salg på. La dog merke til 2 stk. Oyster Perpetual, den med sort og oransje skive (116000/4?) – mener prisen var 29k. Tror også det var en PAM Ceramica og litt annet (ukurant), uten at jeg greier å huske modellnumrene.

Kan også "glede" de som allerede har en AP RO med at prisen på 15400 nå er 155K - etter en prisoppgang på 23 % (!!!)

For 1.5 - 2 år siden var jeg på venteliste på hvit 15400, da 99K. Så spratt den opp til ca 125K rett etter...og nå 155K! Villere enn Rolex!

Gikk en rask tur innom i Karl Johan i dag , det var faktisk mye fint igjen på salget.
De hadde fremdeles Reverso igjen og på Paleet hadde de både Pelagos og Black Shield, spesielt Black Shield var hyggelig priset med -50%.

Jeg var en tur innom Bjerke på Paléet. Tudor Blackshield til 19-laken er rått!
Det var en rød som jeg virkelig fikk lyst på! Og så med 50%!

:cool:

Hæ? Har de satt ned prisen ytterligere da? På onsdag kostet den omtrent 25k

Løp & kjøp?
Jeg føler det vil bli noe jeg angrer på....
Klokken var rå med det sorte og røde. Det var også to andre mer normale i monteret

:cool:

Står over denne gang. Vet med meg selv at det bare blir et impulsskjøp. Dumt å handle noe bare fordi det er billig. Ja, den er kul, men har annet på ønskelisten som da eventuelt vil være 20k lenger til jeg får skaffet :)