Salg hos Urmaker Bjerke 4-7 mars 2015

Edzilla

Community Manager
Støttemedlem
Medlem
5. sep. 2011
Innlegg
13.304
Sted
Oslo
Noen som har vært innom?

2jw6e9.jpg
 
Pleier vel å være som vanlig: Mye avslag på gullmodeller og annet ukurrant.

Sist hadde de ganske greit avslag på JLC Reverso, som var det eneste jeg synes var halvinteressant.
 
JLC Reverso Tribute to 1931 til 48k-ish i vinduet ihvertfall. Men hva man kan få hos Tidemann vet jeg ikke :)
 
JLC Reverso Tribute to 1931 til 48k-ish i vinduet ihvertfall. Men hva man kan få hos Tidemann vet jeg ikke :)

Den har gått ut av produksjon. Bare produsert mellom 2011-2014, så dette er vel den siste Bjerke har fått inn. Tidemann får ikke inn flere...
 
Var nettopp innom, det var selvfølgelig det “vanlige” avslaget på ukurante modeller mv. Det mest interessante var vel hyggelige avslag på flere IWC modeller, herunder Ingeniuer og i hvert fall en Yacht Club samt noen Panerai og Rolex. Får vel nesten si at det var like greit at det ikke var så mange interessante tilbud, nå slipper jeg å spise suppe de neste månedene.
 
Har du noen eksempler på Rolex og Panerai som var nedsatt?

Nå var vel dessverre både Rolex og Panerai det jeg fokuserte minst på – jeg ble litt opphengt i IWC og et par flotte AP’er, som det selvfølgelig ikke var salg på. La dog merke til 2 stk. Oyster Perpetual, den med sort og oransje skive (116000/4?) – mener prisen var 29k. Tror også det var en PAM Ceramica og litt annet (ukurant), uten at jeg greier å huske modellnumrene.

Kan også "glede" de som allerede har en AP RO med at prisen på 15400 nå er 155K - etter en prisoppgang på 23 % (!!!)
 
Var innom i går en tur. Ålreite priser på en del fra JLC. 20% mener jeg det var. Yachtmaster stål/rodium 15%. Melk og brød-varer som sub osv så jeg ingen rabatterte priser på. På paleet var det bra priser på enkelte modeller fra Tudor hvertfall, men ei heller her på de modellene en skulle ønske.
 
Den har gått ut av produksjon. Bare produsert mellom 2011-2014, så dette er vel den siste Bjerke har fått inn. Tidemann får ikke inn flere...

Det var jeg ikke klar over! I så fall burde det være interessant for mange, meg selv inkludert :eek: Glem alt dere har lest, så den ikke i vinduet ;)
 
Var innom i går en tur. Ålreite priser på en del fra JLC. 20% mener jeg det var. Yachtmaster stål/rodium 15%. Melk og brød-varer som sub osv så jeg ingen rabatterte priser på. På paleet var det bra priser på enkelte modeller fra Tudor hvertfall, men ei heller her på de modellene en skulle ønske.

Jeg må si det er ikke hver dag jeg handler melk og brød for 60k og oppover. :p
 
Panerai på salg hos Bjerke

Fikk nå opplyst at de hadde følgende Panerai modeller på salget hos Bjerke:

--Vi har PAM00439, PAM00369 og PAM00505. 20% på de modellene--

Min mening om disse:
439/gull 42mm Radiomir = "griselekkert" dressur:eek:, denne skulle jeg gjerne tatt meg råd til, men for få bruksanledninger!
369/stål 42mm Radiomir Chronograph = Dette er Panerai'n for de som egentlig ikke liker Panerai pga størrelse o.l. Flott og annerledes.
505/composite 45mm Radiomir = Bølletøff brun Pam som tåler røft bruk - en Paneristis ultimate "beater"?
 
Stakk innom Paleet på vei hjem. Bedre enn forventet utvalg.

30k for Speedmaster og AT. Kjempedeal på Breitling Chrono med B01 også. Rundt 50k for limiters utgave me GMT. Hadde også vanlig utgave med blå skive. Noe rimeligere.

25k for Tudor Blackshield. Nede i nesten 20k for Pelagos.

Så var det også 15% på alt som ikke var merket. Kunne også bestille fra katalog for den prisen.

Synd jeg hadde litt dårlig tid, for det var gode deals å få