- Medlem
- 29. april 2010
Jeg kontaktet Bjerke med ønske om å kjøpe en 5711 i midten av oktober (man ønsker jo å støtte den norske bransjen), og de oppga en ventetid på 2-2,5 år. Jeg dro til Paris, ganske tilfeldig, et par uker senere og stakk innom Patek-butikken. De oppga en ventetid på 6-12 mnd, og siden det ikke var noe depositum, så satte jeg meg på listen. Dette var 24. okt.
Nøyaktig 71 dager senere (inkl en juleferie), mandag 5. januar, ringte min nye venn Bernardo meg opp og sier at de har fått inn et eks som jeg kan få. Påfølgende lørdag tusler jeg inn i sjappa, og en liten halvtime senere sitter skjønnheten på håndleddet. En relativt happy day.
Jeg heier på norske ADer, men det er jo nesten provoserende at de må operere med ventetider på over 2 år, når det tar 2 mnd hos merkets egne butikker (med en smule flaks).
På vei inn i 10 Place Vendome
Endelig ute på gata
Tilbake på hotellet
Toget til flyplassen dagen etter
Nøyaktig 71 dager senere (inkl en juleferie), mandag 5. januar, ringte min nye venn Bernardo meg opp og sier at de har fått inn et eks som jeg kan få. Påfølgende lørdag tusler jeg inn i sjappa, og en liten halvtime senere sitter skjønnheten på håndleddet. En relativt happy day.
Jeg heier på norske ADer, men det er jo nesten provoserende at de må operere med ventetider på over 2 år, når det tar 2 mnd hos merkets egne butikker (med en smule flaks).
På vei inn i 10 Place Vendome
Endelig ute på gata
Tilbake på hotellet
Toget til flyplassen dagen etter
Redigert: