Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At en lærer i et praktisk fag jeg har er så til de grader papiringeniør at hun simpelheten ikke klarer å svare på ett eneste spørsmål man har.

burde vært minstekrav å kunne bytte dekk på bilen for å bli lærer i brønnteknisk fag... :mrgreen:

2Y2wu1H.gif

Gjengitt fra melding fra finn.no:
- Minste pris??????? . Eller????. Levert XXX!!??

oh-lalalala...

At jeg nettopp har måtte kjøpe en Daniel Wellington klokke. Jeg hadde håpet på at jeg gjennom et langt bekjentskap hadde påvirket vedkommende nok til å styre unna slikt, men nei. Prøvde håpløst å gi vedkommende en vintage dressklokke i tilsvarende størrelse med tilsvarende remmer, "men jeg vil jo helst ha en DW klokke liksom". Tidvis frister singellivet.

Det er DW som gir cred i det miljøet vet du ;)

Jeg vil nødig virke elitistisk, @fredde1972 men for den prisen de tar for DW-klokkene kunne man nesten fått en vintage Omega Seamaster eller Geneve.. Cred eller ei, det er bare trist..

Klokke-elsker vil mest sannsynlig velge en vintage... DW er bare "Billig Bauhaus" klokke for begynner.

Redigert av en moderator:
Jeg vil nødig virke elitistisk, @fredde1972 men for den prisen de tar for DW-klokkene kunne man nesten fått en vintage Omega Seamaster eller Geneve.. Cred eller ei, det er bare trist..

Kunne ikke vært mer enig, men jeg har aldri forstått damer i noen sammenheng uansett... så jeg lever med det ;)

Redigert av en moderator: