Medlemspresentasjon – ny på Tidssonen.no?

Velkommen til Winger og Divident!

Her er mange med kunnskap og meninger, så det er et godt sted å være. Blir spennende å følge jakten:)
 
Velkommen til Winger og Divident.:)
Fint med nye medlemmer som kan bidra til å opprettholde den gode stemningen har inne.
 
Velkommen! Hvordan i alle dager ble du eier av maskineriet fra et gammelt trykkeri?! Lugubre planer for finansieringen av suben? =D

Hehehehe, Neida. Hadde sommerjobb som hjelpegutt på nedriggingen av ett gammelt trykkeri, da jeg oppdaget at hele maskineriet skulle kastes tok jeg og en kammerat rett og slett og knabbet det. Det er nok ikke egnet til å trykke sedler desverre. men skulle jeg få behov for å ha en avis som støtter mitt verdenssyn er jeg bare noen dagers skruing unna
 
Hehehehe, Neida. Hadde sommerjobb som hjelpegutt på nedriggingen av ett gammelt trykkeri, da jeg oppdaget at hele maskineriet skulle kastes tok jeg og en kammerat rett og slett og knabbet det. Det er nok ikke egnet til å trykke sedler desverre. men skulle jeg få behov for å ha en avis som støtter mitt verdenssyn er jeg bare noen dagers skruing unna

Oi oi oi... Her ser jeg for meg papirutgaven av Tidssonen.no :D

Får jeg slenge frem navneforslaget; "Tidsnok" ? :p
 
Jeg vil også ønske velkommen til Winger og Divident,- og de andre nye som jeg ikke har fått hilst på. Gled dere over mye fint å se på, mye kunnskap og gode "overtalere" her på forumet!
 
Hei.

Er i slutten av 20-årene, jobber innen finans og er hektet på klokker.

Galskapen har lenge ligget latent, men bikket over i sommer da jeg impulskjøpe en IWC Portugese.

Har fra før:

En Raymond Weil automatic
En Certina DS Fiction
Tissot etellerannet jeg kjøpte da jeg var sånn 19-20

Driver og ser meg om etter neste klokke, som skal være et arbeidsjern jeg kan bruke på tur til fjellet og lignende. Sikler på IWC Aquatimer eller Rolex Sub for øyeblikket.
 
Velkommen Buttbaby,

La galskapen få utfolde seg i form av en Rolex Sub.:p ( du ender opp med en i alle fall )
Ville dog valgt å bruke en annen klokke til de tøffeste takene.
Selv bruker jeg en Certina DS First automatic når det skal herjes litt.( alt Seiko )

Lykke til.
 
Certinaen jeg bruker til herjing nå. Den tåler krig. Men snobbete som jeg er gir ikke Certina helt den store følelsen av eksklusivitet på håndleddet. Skulle gjerne hatt en dyrere klokke jeg kunne brukt i "mindre slag" :)
 
Omega Seamaster er svaret, skjønt det er jo fullt mulig å herje litt med både Rolex og IWC.
 
Hei!

Kom tilfeldigvis over Tidssonen etter et klokkesøk på nettet for et par uker siden. Noe jeg skulle ønske jeg hadde gjort langt tidligere!

Var mye nyttig lesestoff her, kudos til dere som har tatt initiativ til siden og som drifter de daglig.

Mvh. Raeggi