Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Grattis @Omen :) Hvilket fagfelt?

Takk for det :)
Bransjen jeg jobber for består av privat drevne helseforetak, tjenesterleveradører, hoteller m.m, og jeg utdanner meg innen media/kommunikasjon (medievitenskap, master) Jobber med oppgave rundt mediedekningen av et av deres fagområder (litt taushetsbelagt foreløpig, så derfor kan jeg ikke si så mye mer :) )

Redigert av en moderator:
Fredag. Norsk hummer, sjøkreps, reker og hvitvin i kjølern. Og ikke minst, snart hyggelig besøk.

Takk for det :)
Bransjen jeg jobber for består av privat drevne helseforetak, tjenesterleveradører, hoteller m.m, og jeg utdanner meg innen media/kommunikasjon (medievitenskap, master) Jobber med oppgave rundt mediedekningen av et av deres fagområder (litt taushetsbelagt foreløpig, så derfor kan jeg ikke si så mye mer :) )

Spennende tematikk, lykke til:) Holder selv på å skrive en masteroppgave om bla forskjeller i innovasjonsevnen til privat og offentlige helseforetak og hvilke faktorer som påvirker.

Aftenposten søndag 16.11

Det ser ut til at vi har en klokkevenn i Aftenposten! Se dagens Aftenpostens Økonomi og karriere seksjon siste side! Tiden går - Måneklokken består!

Å komme hjem fra jobb en regntung novembermandag med 6°C ute, skifte til supermyk flanellskjorte, joggebukse og tykke ullsokker og bli servert karbonader med remulade og løk.

@Trulle75 leste samme artikkel men dro motsatt konklusjon :p

Jeg tror, og håper, ikke artikkelen var ironisk. Når noen skriver:
"Men en sånn imponerer ikke oss som vet hvilken klokke som virkelig er Drømmeklokken.
Det er Måneklokken" Så tror jeg det er en av oss :confused:

Redigert av en moderator:
Veldig artig å lese artikkelen. Det var ikke dyp forskning, men mest artig at noe slikt kommer i Aftenposten.
Det er slikt som glimter til i en ellers ganske traust avis! Og veldig hyggelig å lese sammen med kaffen!

Så kan vi håpe at det ikke var den siste!

:cool:

At barna på SFO kaller meg "Herr Klokke", siden jeg alltid fikler med klokken og tar bilder av den her og der :)

Foster-s-Cool-Navy-Blue-1308278-1-65579.jpg