Kopier/fakes på Finn.no

Og han er storselger? Som tar inn ur av denne typen hver måned, og selger til blandt annet nordsjødykkere? Lervik-ur holder til i Haugesund, mens han fyren med annonsen Høvåg ved Lillesand. Dette gir da friske 4,5timer til jobben en vei.

Mulig tilbudet er genuint, men Copy-paste blir litt urseriøst.

En forretning hadde stått frem som det selv når de annonserer på finn.no og ikke som en privatperson med kun forrnavn.

Lervik-ur er underlagt Protid, som er en seriøs kjede
 
Sånn, velkommen til Norge, etter at du har tjent deg rik på å selge klokker kanskje du kan finansiere et norsk kurs? Eller droppe google translate neste gang du skal selge søpla di på finn.no
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25064090

Ekte Calvaneo med garanti,fantastisk gave (jul,bursdag) eller noe til deg selv!

Verdi: 8049kr/stk.!!!

Alle detaljer på denne RÅLEKKER klokke:

· Automatisk kaliber ST1206 - 24 Juveler / juveler i absolutt Tourbillonoptik
Sensasjonelt · synlig 360 grader roterende bevegelse som representerer både timen og derfor 1 x per time dreier rundt seg selv
· Komplett rustfritt stål belagt i skinnende gult gull eller Platinum
· Noble "sunbrushed svart eller hvit" dial med frest mønster
· Timer sublime gylne indekser og gylne hender
· 2 Timezone satt til 2 klokken posisjon
· Strømforgrening reserve Gangreserven ved 10 klokke posisjon
· Måned skjerm på 3 klokken posisjon
· Single-minutters hands arrangert lokalt sentrert
Spesielt herdet · cambered (buet) glass klokker
· Det rustfrie stålet glass etasje med blant annet Gravering av referansenummeret CM-VSG-10
· Strukturert svarte krokodillen design med Biff leatherband og Steel Pin Clap & Logo gravering
· 3ATM (atmosfærer) vann (Disse klokkene er ikke skapt for svømming)

Mål og vekt

· Diameter uten krone 45,00 mm
· Tykkelse av Clock i sentrum på 15,0 mm
· Vekt: 100.0 gram vekt
· Strip drivkraft Innfelt 24,0 mm
· Totalt lengde på armbånd 20,0 cm (to deler) og legge

· Inkludert Calvaneo nydelig boks, garanti og brukerveiledning

Samme sted selges også DKNY, Guess og Louis Vuitton dameklokker for kr.799,kr.699 og kr.359.
 
Litt på siden, men kanskje av interesse for flere i denne tråden:

Calvaneo er et luremerke. De gir inntrykk av at de er et gammelt eksklusivt klokkemerke, men realiteten er at de produserer alt i Kina for noen få hundrelapper for stykket eller mindre. De blåser også opp veil. pris for å lure folk til å tro at de gjør et kupp på f.eks. QXL når man får en klokke til 1500 med en veil. pris på 10000 kroner.

Calvaneo er et av mange såkalte "mushroom brands". De popper opp over natten og forsvinner like fort. Produksjonen settes bort til f.eks. dette firmaet:

http://www.millionsmart.com/e/default_home.asp

Merkevarenavnet til "mushroom brands" inneholder gjerne et feiende flott ord basert på europeiske tradisjoner eller gamle familier :D
 
Hadde vell ikke skadet om hun klarte å spa opp en og annen kvittering på alt rasket..

Men er jo mulig hun bare har hatt et besøk av Hallgeir Kvadsheim & co da? Og nå må hun skaffe nok tusenlapper hun kan klistre på luksusfelle tavlen sin.

Jeg skal ihvertfall sikre meg Louis Vuitton baggen til hybelkaninene mine.

"Kommer i original LV boks med autentic card,støv bag og care booklet"
 
Hadde vell ikke skadet om hun klarte å spa opp en og annen kvittering på alt rasket..

Men er jo mulig hun bare har hatt et besøk av Hallgeir Kvadsheim & co da? Og nå må hun skaffe nok tusenlapper hun kan klistre på luksusfelle tavlen sin.

Jeg skal ihvertfall sikre meg Louis Vuitton baggen til hybelkaninene mine.

"Kommer i original LV boks med autentic card,støv bag og care booklet"

Etter å ha lagt igjen x-kr hos LV er jeg 99% sikker på at dette er fake. Noe egentlig prisen gir en klar indikasjon på også.
 
Etter å ha lagt igjen x-kr hos LV er jeg 99% sikker på at dette er fake. Noe egentlig prisen gir en klar indikasjon på også.

Selvsagt det er fake, hun har jo postadresse på Jessheim! =D

Litt mer alvorlig, LV har laget mye vulgært siste tiden. Nekter likevel å tro at de har laget det der...!
 
*grøss* Den Wohler-klokka så ut som et missfoster av en klokke, kan bli impotent av mindre.
 
Heheheh....

Hvorfor bruke 2500 kroner på en Rolex, når du kan bruke 25-35,- kroner på en stilig og trendy gummiklokke?

Ja, nei det klarer jeg ikke å svare på....

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25107381

Klokkene kommer i am/pm format. Det vil si at istedefor at den digitale klokken viser 15:43 vil den vise 3:43, men det er ikke noe stort problem ettersom de fleste vet forskjellen på dag og natt.


Her ville jeg fått problemer...
 
Prisen inkluderer:
-Frakt (porto og konvolutt)
-Embalasje
-En gummiklokke i valgfri farge.

Også er embalasjen inkludert i prisen, det er ikke værst. Kanskje det til og med er pant på embalasjen.