Bilspotting

Ikke dumt å jobbe med salg hos Jæger, man får prøvd mange flotte biler da! Ikke sant?:mrgreen:

Joda, man får prøve alt man orker. Både i Norge og i utlendet. Men det er jo ikke gøy lenger, etter noen år som bilselger.
Det er ikke dødskult å henge på torget med prøveskilter, for å si det slik.
Men noen ganger får man gode priser på biler som egentlig er altfor dyre for meg.
Som M3en.
Hadde egentlig planlagt å beholde den til neste sommer, men er vel like glad for at den nå er solgt.

Jepp kjenner til det. jeg har den grå(m4en) som ble spottet ved ccvest(kommentert ett par innlegg over). Var den jeg prøvde å referrere til.

Skal på banekjøring med den til helgen så blir deilig å ordentlig teste den!

Er det du som har kjøpt den Mineralgrå som BMW Norge hadde? Eller bestilte du tidlig?
Vi får jo knapt nok produksjon til neste år dersom vi bestiller lagerbil.
Tomt i hele Europa.
(Jobber hos Jæger, Bergen)

Min bror mistet faktisk lappen i den grå M4en. En av to personer foreløpig.
Selv mistet jeg bare kontrollen, i en rundkjøring. Men du verden for en bil.
M3en jeg hadde er jo helt lik, men litt "mykere" satt opp. Og da mener jeg mykere enn en stein.
Banekjøring blir det til våren. BMW M Drivers Experience. To dager med banekjøring og landeveiskjøring i Tyskland.

Neste bil i garasjen blir en M135i. Gøy det også...

To stykk som har mistet lappen i den?
Du har kjørt min og jeg har kjørt din. Jepp kjøpte den av Bmw n jeg også. Intressant å høre hva du fikk for den, send gjerne pm hvis du ikke vil ha det offentlig. Hils Stig fra Melhus så kan han plasser meg.
Si fra når du skal på kjørekurs,en kollega(med Zürich black m4) og jeg skal også. Har også en kunde som vil bli med.

To stykk som har mistet lappen i den?
Du har kjørt min og jeg har kjørt din. Jepp kjøpte den av Bmw n jeg også. Intressant å høre hva du fikk for den, send gjerne pm hvis du ikke vil ha det offentlig. Hils Stig fra Melhus så kan han plasser meg.
Si fra når du skal på kjørekurs,en kollega(med Zürich black m4) og jeg skal også. Har også en kunde som vil bli med.

Jeg solgte den for 1.280". Kjøperen gjorde et knallkjøp. Bilen hadde absolutt alt utstyr som var tilgjengelig. Uten unntak.
Tok en 2013 328ix Touring i bytte. Kan vel ikke uttale meg om det endelige regnestykket før innbyttebilen er solgt.
Men siden den har firehjulstrekk ser jeg for meg å beholde den til over vinteren. Den havner nok uansett på Finn for 699" innen få dager.
Tror jeg kommr greit ut av det.
Har sett meg ut en M135i vi har stående i butikken. M3en gjorde meg faktisk litt nervøs, da jeg ikke helt fikk taket på momentkurven. Jeg følte kreftene kom i tre bølger for hvert eneste gir. Grådig gøy, men sjansene for å havne i grøften er alltid tilstede.
M135i er et leketøy i forhold. 320hk, bakhjulstrekk og ordinær 8-trinns automat.

Din M4 er vel også levert med M Drivers Package? Toppfart 280 og tur til Tyskland?
Og btw, gratulerer med fantastisk valg av bil!

Spottet en kul S4 i dag
01_286.jpg

There is a new sheriff in town:

Fikk fornemmelsen av at den ville spise bobla til frokost:mrgreen:
WLPRilb.jpg

Finansministeren skjønte lite av hvorfor jeg ville ta bilder av denne "litt kule Audien"
LfTmn4u.jpg

I kveld fikk jeg gleden takket være snille naboer til å ta en nærmere titt på en slik en:

En SLS Black series, 1 av totalt 300. Dette er noe av det råeste Mercedes produserer. 6,2 V8, 622hk. En fantastisk kjøremaskin. Pris ca en meget brukbar enebolig :)

Bildene er tatt fra nettet, men nevnte bil var også i hvit perlemor/sort og carbon.

Prøvekjørte Toyota GT86 i dag!

Det var en utrolig artig bil!
Det var godt med fraspark, turtallsvillig motor, utrolig flott lyd!
Dette er noe som anbefales!
WP_20140910_14_49_11_Pro.jpg

Virkelig artig og mye for pengene!

8-D

En kompis har kjøpt seg ny bil med hest på, nærmere sagt en F355 Berlinetta. Null problem å bare stå i garasjen og høre på lyden i hele kveld :)

En kompis har kjøpt seg ny bil med hest på, nærmere sagt en F355 Berlinetta. Null problem å bare stå i garasjen og høre på lyden i hele kveld :)

Skulle det bli en veteran på meg i fremtiden, må det bli en slik! Rød med beige interiør :)

Kunne egentlig hatt en i dag også, veldig lekker!

Redigert:
Naboen hadde en skjønnhet på besøk, fint med Audi A7, men Bentley Continental GTC er hakket vassere:mrgreen:
k36wVAq.png

Redigert: