Bilspotting

Oppdaterer forrige post med live bilder av SLS selvom det var mørkt ute og elendig kvalitet fra fotografen. :rolleyes:

Jeg spottet også en Vantage, en av mine drømmebiler som jeg håper å kunne få realisert senere i livet. :)

Likte skiltet nummeret på den.

Dessverre ingen bilder, men var litt av ett spottebonanza tur/retur Oslo-Trysil i dag.
Lilla Lamborghini Diablo, gul Corvette C3, en grå Corvette C2 og en rød Ferrari 355 og mørk blå Ferrari 360 hjemme i Oslo igjen.
I tillegg en haug med offroad riggede biler, Nissan Patrol, Range Rover Classic, MB gwagen osv kledd med gjørme fra topp til tå:D

Oppdaterer forrige post med live bilder av SLS selvom det var mørkt ute og elendig kvalitet fra fotografen. :rolleyes:

Jeg spottet også en Vantage, en av mine drømmebiler som jeg håper å kunne få realisert senere i livet. :)

Likte skiltet nummeret på den.

Vantage er definitivt min "grail".
De begynner jo også å bli overkommelig i pris. Men før kjøper "min" Aston Martin skal småen være ferdig med skitne sykler med støttehjul og yoghurt-spising i bilen.
Jeg ser for meg å kun kjøre den alene, iført sort dress med en Planet Ocean eller Diver på armen.
Men det blir vel som den på bildet ditt. Parkert på skjeive ved siden av en bitteliten el-bil. Våt og skitten av regn og eksos, langt utenfor oppmerket perkeringsplass.

Om to uker får vi inn i8 på jobben. Det blir nok morro.

Totalt ni politimotorsykkeler på Gaustad nå.
hljLZDz.png

Oi - du fikk ikke tatt bilde, @Mathfjeld? Jeg trodde jeg var alene i Oslo (og nesten landet) med morini:)

Redigert av en moderator:
@Kawatching du ble idag spottet kjørende på aker brygge/vika. Prøvde å vinke, men det kan fremstå som at du lystrer alle el-bileieres kjennetegnspesielt el-bileieres tegn nr 1:"å ikke følge med i trafikken". (El-bileieren formulerer forøvrig dette slik: Benytt ei overflødig watt til observasjoner eller sikt.)

Redigert av en moderator:
Lotus Cortina

Jeg så en nydelig Lotus Cortina opppe på Lambertseter. På prøveskilt. Hvit med grønn stripe. Berede sølvlakkerte stålfelger. Det er vel en uke siden, men jeg har slurvet med oppdateringen. Bildet fikk jeg ikke tatt, da den forsvant foran i rundkjøringen...

:cool:

Jeg så en nydelig Lotus Cortina opppe på Lambertseter. På prøveskilt. Hvit med grønn stripe. Berede sølvlakkerte stålfelger. Det er vel en uke siden, men jeg har slurvet med oppdateringen. Bildet fikk jeg ikke tatt, da den forsvant foran i rundkjøringen...

:cool:

Hvit med grønn stripe, og gjerne Jim Clark bak rattet, det er sånn en Cortina skal være!

Sjelden syn, men spottet en hvit Fisker Karma parkert utenfor kvadraturen (Posthallen) i Oslo nå nettop.