Fant denne i tollfri-butikken på Færøyene, og som ihuga Bowmore-fan måtte jeg bare ta den med! Den er inspirert av Bowmores 'litt' mer eksklusive White-serie, som er blant verdens mest ettertraktete singelmalt whiskyer.
![]()
Gled deg, den er nydelig!
Fant denne i tollfri-butikken på Færøyene, og som ihuga Bowmore-fan måtte jeg bare ta den med! Den er inspirert av Bowmores 'litt' mer eksklusive White-serie, som er blant verdens mest ettertraktete singelmalt whiskyer.
![]()
Jeg kan ikke whiskey og drikker svært lite av det, men denne videoen gjorde at jeg fikk lyst til å teste litt mer.![]()
Så bra jsf, whisky er både godt og spennende, håper du finner gleden![]()
Det er helt riktig! Her på berget drikker folk som regel bare Sierra og Jose Cuervo med sitron og salt.Takk! Satser på det. Akkurat nå er jeg på tequila-kjøret. God tequila er virkelig godt og kan faktisk drikkes på lik linje med cognac når man drister seg ut på sotol-tequilaer og reposado/anejo. Runde og smaksrike uten spyleveskesmaken som man får av Sierra. Øsj. I tillegg er det fantastisk mye gode drinker som det går ann å lage med tequila.
Men nok OT.
Sitter atm med et lite glass Chivas Regal 12. Helt greit!
Denne ble med hjem på "kvota" Sandefjord-Strömstad i sommer,
prøvd den et par tre ganger og fin den, men hadde høyere forventninger - særlig i forhold til hvor mye (les: lite) røyksmak det var.
![]()
:EDIT: - skiftet til mer human størrelse på bildet
:EDIT2: - å så skiftet vi til Dark Storm og ikke Storm ... mye nå![]()
Ulempen min er at jeg samler på Bowmore(og fruen deler ikke min teori om en til drikking og en til samling), så denne går inn i sammen med sine eldre og yngre 'søsken'Får satse på å finne den i whiskybaren på Terminus her i byen.