Dagens klokke

Samme som vanlig. Seamaster nonAC

DSC_4653.jpg


Har brukt dennne mye mer enn de andre siden jeg fant den i sommer

Jon
 
Er det et krone-gnagsår du har der, krille? ;)

Nope, ikke-klokkerelatert skade fra DIY-prosjekt hjemme i leiligheten.... Men jeg ser jo at det kunne vært.

Husker forresten DJM spanderte en link til noen "herlige" bilder en gang dette med gnagsår på hånda ble diskutert.
 
Takk.Siste er en Yamaha silent. Et must med små barn i huset.;)

Takk. Det stemmer meget bra. Lett og elegant:)

Stilig. Hva gjør den? Stiller datoen? Jeg er tilbake til PO i dag. Hatt den i vel en uke nå. Blir bare mer og mer fornøyd!

Sitter på en stappfull bybane. Så tør ikke ta bilde! (;
 
Råtøff combo :D
Det der var en meget flott utgave av Seiko Diver`s 200m :cool:

Moro at du likte den, ser at de SKX173 er ganske mye dyrere enn SKX007/009, litt synd for jeg syns de er finere. Tror det er sånn at 173 er for det amerikanske markedet mens 007 er for det japanske. Hairem er digg, hadde røde sømmer på en tidligere hairem og det passer også veldig bra til denne klokke.
 
Omega Seamaster PO

IMAG0188.jpg


Første skikkelige klokke og første post på "Dagens Klokke" :D Håper det snart kommer flere klokker i samlingen. Panerai 005 står høyt på ønskelisten :p
 
Jøsses, dette var ikke noe man ser hver dag. Tøff! :)

Takk for det!

Vannvittig klokke...utrolig bra...og MED DRESS. Respekt...

Hehe, mange takk. Incursore på 46mm på håndleddet og dress på resten av kroppen er kanskje en kombinasjon mange vil se på som en anelse småvulgær, men jeg synes selv det fungerer bra. Viktig å live opp et ellers småstivt antrekk en smule :cool:
 
Gratulerer med et nydelig ur anhostma :) Enjoy the Martinis ;)

Fantastisk fin Omega, anhostma. Grattis

Et nydelig eksemplar av en Omega - Grattis, anhostma!

.....Hvilket gir meg en litt gryende tanke om å bevege meg litt "vintage" snart.....;)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! En pie-pan constellation har stått på ønskelista siden jeg leste hopalongs galleritråd som sylfersk på tidssonen. Er på en vintage roll nå: dagens er Certina DS fra rundt -70.
96d83721.jpg
 
Jeg følger opp med nato-dag!
Anders: jeg har forsøkt logge meg på TTT og kontaktet selgeren av Super Compressoren, men uten hell...

42dc5ead.jpg
 
Første skikkelige klokke og første post på "Dagens Klokke" :D Håper det snart kommer flere klokker i samlingen. Panerai 005 står høyt på ønskelisten :p

Velkommen i tråden :D PO er aldri feil! Lykke til med Pam-jakt!
 
Takk for gratulasjoner, folkens! Jeg hadde egentlig tatt meg tid til en skikkelig unboxing-tråd i dag morges, men fjompen fra Posten påstod han hadde ringt på men ikke fått svar første gang. Mens jeg satt utålmodig og ventet foran vinduet som en annen katt :D Så det var jo bare tull. Men en telefon til posten og han tok turen "tilbake igjen". Det ble klokke, men ikke tid til foto.

Frodo, jeg regner med at du har mailen hans, men om du trenger den, si fra.