Fotball-VM

Go Algeria!!!! Mangler uheldigvis passende drakt. Lurer på El Zamalek-drakta (klubblag i Kairo), men det er kanskje upassende?

Nå smeller det igang mellom Brasil og Chile! Ah dette blir spennende!

@Hvalrossen, er du på plass med drakt? :D

Redigert av en moderator:
For... en... kamp! Så synd at en av disse to må ut, kan ikke VM bare vare litt lengre? :p

Utrolig temperatur og trykk utpå der. Haha så dere Gary Medel og Fred på vei ut? Ser ut som om Gary Medel koker på vei inn i garderoben. :mrgreen:

Indeed, akkurat samtidig @Kohe321

For en kamp!!!!! Dette blir gøy! Men dommeren er litt påvirket (selvsagt) og dømmer litt i favør
av Brasil ... tror det blir avgjørende. Men så verden så mye energi det er i kampen.

Moro moro moro

For å tenke fremover: mangler Colombia-drakt, selv om sønnen til en av toppgeneralene
er en meget god venn, pussig nok. Skal man ha på seg Peñarol-drakten selv etter
bitingen? I-landsproblemer ...

Forresten, jeg må gjenta meg selv, @Kohe321: Barça burde kjøpe nummer 10 på Brasil ;)
Han virker skikkelig god.

Redigert av en moderator:
Oi-oi-oi ... Glenn Strömberg sier også at Chile var best i 2. omgang.

Tror de prøvde å få seg noen pustepauser i 2. omgang ... men høyt tempo. Herlig med fotball-VM!

Wow, Jo har vært helt krise foran! Tror det var tabbe å ta av Fred, mulig han ville spilt seg inn mer og mer.

Siste 15 nå. Aaaah spennende!

FOR EN KAMP!! Synd at et lag skulle tape ... Har ikke mye energi igjen til Colombia-Uruguay ... og min gamle Inter-venn
Julio Cesar avgjør ... Jara, for en ulykkesfugl ...