Noen anbefaler, noen sier "styr unna"... Magefølelsen.. Styr unnaBlir nok ikke å handle med han! Dumt å bruke fler titusener når man har dårlig magefølelse!
Det ligger vel mer på at uret er 10 år gammelt og mangler historikk.. For alt jeg vet kan servicen som ble påstått tatt for 2 år siden være oppspinn.. Uret kan være tyvegods og hva om det har vært lekkasje og det har begynnt å ruste/irre innvendig?En GENERELL tanke () Hvis man liker en klokke (som er original) og er fornøyd med å få kjøpt den til riktig pris og det stopper der... Så er vel en selger lik en annen... (dobbelt
). Hvis du ikke gir blaffen i hva du EVT støtter derimot... Presiserer at jeg heeelt tilfeldigvis poster dette i denne tråd...
Google forteller meg at vedkommende tidligere var et hardt belastet gjengmedlem, men som nå jobber for ungdommen og driver med arbeid rettet mot kriminalitet.Jeg vil anbefale å ta et kjapt Google søk på denne selgerens fulle navn.
Google forteller meg at vedkommende tidligere var et hardt belastet gjengmedlem, men som nå jobber for ungdommen og driver med arbeid rettet mot kriminalitet.