Klokkespotting

Middag med en vennine og hennes foreldre ikveld. Følte meg rimelig "underdressed" der jeg satt med min breitling SO Steelfish... Far satt med helgull yacht master, mor og datter med hver sin TT datejust. Viste seg at faren hadde flere klokker enn han klarte å telle på 4 hender og at yacht masteren var favoritten etter comex suben sin :)
Alt i alt en veldig hyggelig kveld!

Middag med en vennine og hennes foreldre ikveld. Følte meg rimelig "underdressed" der jeg satt med min breitling SO Steelfish... Far satt med helgull yacht master, mor og datter med hver sin TT datejust. Viste seg at faren hadde flere klokker enn han klarte å telle på 4 hender og at yacht masteren var favoritten etter comex suben sin :)
Alt i alt en veldig hyggelig kveld!

Håper du umiddelbart gikk på kne og ba om venninna og halve klokkeboksen?! :eek:

Neida. Det var en gammel vennine fra ungdomsskolen som jeg ikke hadde sett på noen år. Er forresten veldig mye annet spennende å se på håndledd her i singapore. Så en JLC navy seals diver alarm idag på en kvinne og noe som så ut som en helgull hublot på en sjåfør bak rattet på en ferrari idag. Mange kule biler i nabolaget her. Skal få tatt noen bilder i løpet av uken

Neida. Det var en gammel vennine fra ungdomsskolen som jeg ikke hadde sett på noen år. Er forresten veldig mye annet spennende å se på håndledd her i singapore. Så en JLC navy seals diver alarm idag på en kvinne og noe som så ut som en helgull hublot på en sjåfør bak rattet på en ferrari idag. Mange kule biler i nabolaget her. Skal få tatt noen bilder i løpet av uken

Utrolig mye fakes der nede også. JLC,AP, Panerai, Patek,Hublot osv. er faktisk ganske vanskelig å spotte som fake om du ikke får holde i uret å se skikkelig på det.

Regards :)
AW

Arnold fornekter seg ikke...

2431710-8525222-thumbnail.jpg

PAM 341 60mm:eek:

Også drikker han VOSS vann, godt norge også blir representert av denne kjernekaren.

Hva er det Gamst Pedersen har her da?

646x270.jpg

Kan se ut som en AP ROO Volcano i gull, men finnes de i gull? Eller er det en av Hublots uendelig mange Limited Editions?

Musikkvideoregissør Ray Kay deltar på Lydverket akkurat nå med en Bruvik White. Dagens tema er "produktplassering". Artig. ;)

Hva er det Gamst Pedersen har her da?

Kan se ut som en AP ROO Volcano i gull, men finnes de i gull? Eller er det en av Hublots uendelig mange Limited Editions?

Nei, det er uten tvil en Offshore, men jeg har aldri sett Volcano i gull. Nå finnes det jo rimelig mange limiterte versjoner av denne også...