Den grøten der? Det MÅ jo gå galt!Så mange flyr hver dag, og se hvor bra det går.
Den grøten der? Det MÅ jo gå galt!Så mange flyr hver dag, og se hvor bra det går.
Fryktelig mye bra innspill her nå, takk for det! Deler av meg blir bare mer og mer forvirret, og saken blir ikke bedre av at jeg nå selv bærer sten til byrden ved å si: Hvorfor snakker ingen om Sennheiser? De har siden jeg var ung (og det er lenge siden...) vært ansett som en kvalitetsleverandør av headsets. Jeg ser at HiFi-klubben har flere kompakte Sennheiser dempingsvarianter til lavere pris enn de hittil nevnte. Siden jeg bare reiser 1 gang i året hvis mulig er gnieren i meg litt skeptisk til 2-3000 kr...
Any thoughts?
Er ikke du nordpå? Da kan du jo bare bortforklare det med at det er umulig å holde dagene fra hverandre når sola er oppe hele tiden...
Borsett fra det: Takk for tips! jeg drar og lytter i dag. Jeg mener i morgen.
Hehe...Hvis du flyr en gang i året og trenger støydemping :
Dine ord, ikke mine!Tja, siden vi nordpå for det meste ikke jobber er det nok derfor jeg ikke greier å skille dageneevig helg!
Jeg er ute av stand til å høre musikk og gjøre noe annet samtidig, så det funker nok ikke for meg. Men du satte meg på noe likevel; ved hjernedøde sysler som støvsuging funker det sikkert!Skaffer du deg et headset som du liker så er nok sjansen for at du kommer til å bruke det mer en bare på den ene flyturen. Jeg sitter i åpent kontorlandskap og derfor bruker jeg mine QC15 hver dag. Jeg kan ha på radio veldig lavt og fjerne all summing og prating fra kolleger, men forsatt høre hvis noen prater til meg.
Any thoughts?
Så bra, takk! Hans klare vinner er jo etter hvert meget omtalte QC15. Det veier opp for at du omtalte dem som ulne, en utrivelig karakteristikk når man snakker lyd. Kombinert med Olandos kr-1299-på-Expert-tips er oppstilling utenfor Experts dør kl. 7 i morgen veldig nærliggende...Sjekk ut siden til Tyll Hertsens
Så bra, takk! Hans klare vinner er jo etter hvert meget omtalte QC15. Det veier opp for at du omtalte dem som ulne, en utrivelig karakteristikk når man snakker lyd. Kombinert med Olandos kr-1299-på-Expert-tips er oppstilling utenfor Experts dør kl. 7 i morgen veldig nærliggende...
...eller om det bare er et fiktivt lokketall. Jeg var i min lokale Expert-butikk i morges og fikk beskjed om at de ikke får dem før i neste uke, men jeg kunne gjerne kjøpe en likevel. Så nå er jeg eier av en QC15 som jeg ikke har fått...Nei skal gjelde hele Norge men sikkert 500 på landsbasis
Heh, takk! Glede seg du lissom... Men jeg gleder meg til å støvsuge! Har jeg aldri gjort før.GrattisBare å glede seg til flytur!
Jeg så mange som slepte ut TV-er og diverse, så det ser ut til å være litt av begge deler. Litt snodig måte å drive butikk på; «du kan godt få kjøpt det men vi har det ikke». Men så lenge det ikke er bråhast så kan jeg saktens leve med det.Tror Expert ikke har noen av tilbudsvarene inne for jeg kjøpte vaskemaskin og tørketrommel idag og var ingen butikker som hadde det inne. De kjører nok tilbud for at folk skal kjøpe nå, så de har råd til å kjøpe inn varene i ettertid(og få renter på pengene i mellomtiden)