Sommersko

Hva med Vans? Jeg bruker disse kombinert med lærlisser som casual sommersko. :)

http://www.backyard-shop.de/img/produkte/lupe/Vans_Authentic_Men_schuhe_men_white_12040.jpg
Vans_Authentic_Men_schuhe_men_white_12040.jpg

Går nok mest i loafers/driving shoes.

Kjøpte noen hvite sneakers i skinn fra Common Projects her om dagen. Ekstremt gode å gå i, og passer til det meste (sålenge man er flink til å holde de rene)! :)

original+achilles+low.jpg

Common Projects Achilles Low på meg også. Utrolig allsidige sko, passer perfekt til alt fra badetøy til chinos og fin-skjorten. Må legge til at jeg synes de var helt forferdelig å gå i den første tiden. Fikk fort gnagsår på hælen så brukte de bare når jeg visste at jeg ikke skulle gå langt. Heldigvis gikk de seg til ganske fort og nå er de blant de mest komfortable skoene jeg har.

Common Projects Achilles Low på meg også. Utrolig allsidige sko, passer perfekt til alt fra badetøy til chinos og fin-skjorten. Må legge til at jeg synes de var helt forferdelig å gå i den første tiden. Fikk fort gnagsår på hælen så brukte de bare når jeg visste at jeg ikke skulle gå langt. Heldigvis gikk de seg til ganske fort og nå er de blant de mest komfortable skoene jeg har.

Der har vi også lik opplevelse!
Tok litt tid å gå de inn ja, men som alle andre skinnsko så går de seg ut - nå er de meget gode :)

Hvite Vans Slip-On (uten lisser) var sommersko nummer 1 for meg i flere år, men det kjipe er at de er pene kun et par dager...

Et godt triks for hvite tøysko er å gi de et klorbad. Da blir de helt hvite igjen og selv om det tærer endel på skoene er det verdt det synes jeg. Ellers gjør en våt klut med litt skurekrem underverker på hvite gummisåler.

Et godt triks for hvite tøysko er å gi de et klorbad. Da blir de helt hvite igjen og selv om det tærer endel på skoene er det verdt det synes jeg. Ellers gjør en våt klut med litt skurekrem underverker på hvite gummisåler.

Impregnering pleier som regel å hjelpe en stund med tanke på lett møkk. Har for øvrig lekt med tanken på å teste ut dette :D

[video=youtube;7is6r6zXFDc]https://www.youtube.com/watch?v=7is6r6zXFDc[/video]

Går i loafers og driving shoes året rundt.

Disse Carolina Herrera i ponyhair kjøpte jeg i fjor. Artige om sommeren :mrgreen:

46d2792afce411e2bd6422000a9f12df_7.jpg

Har prøvd mange ulike merker opp gjennom årene og har nå Carolina Herrera som min favoritt. En del av de har hel såle i motsetning til knotter, som gjør dem mye bedre egnet til daglig bruk. Også koster de noen hundrelapper mindre enn tilsvarende fra f.eks. Tod's, Prada og Gucci, mens kvaliteten basically er den samme. Kommer til å fortsette å kjøpe de.

Har også en del Prada og Gucci som har holdt seg pene i mange år grunnet godt vedlikehold og skotrær...

Går i loafers og driving shoes året rundt.

Disse Carolina Herrera i ponyhair kjøpte jeg i fjor. Artige om sommeren :mrgreen:

46d2792afce411e2bd6422000a9f12df_7.jpg

Har prøvd mange ulike merker opp gjennom årene og har nå Carolina Herrera som min favoritt. En del av de har hel såle i motsetning til knotter, som gjør dem mye bedre egnet til daglig bruk. Også koster de noen hundrelapper mindre enn tilsvarende fra f.eks. Tod's, Prada og Gucci, mens kvaliteten basically er den samme. Kommer til å fortsette å kjøpe de.

Har også en del Prada og Gucci som har holdt seg pene i mange år grunnet godt vedlikehold og skotrær...

Som vi sier i Fredrikstad; Grei spellær! :cool:

Ah, sommersko.

Har et par fra Mark McNairy jeg er veldig fornøyd med.
mark-mcnairy-white-sole-saddle-derby-shoe-ss2011.jpg

Og fikk nettopp et par fra Meermin.
tumblr_mqjy3hv1Bu1r3kmfto1_1280.jpg

Ellers har jeg to par Docksides som får litt tid, særlig når jeg er ved sjøen. Veksler mellom de to ovenfor samt et par brune double monks og brune LWBs på jobb.