Sommersko

Er det noen som vet om et sted i Oslo og omegn som selger Sperry seilersko? OG som evt har godt utvalg?

Prøvde å finne de jeg også @Thorvald, men ble Sebagos på meg for sommeren.

Og jeg må si at jeg ble minnet på hvorfor jeg ikke har gått med seilersko siden barndommen. Herregud for noen gnagsår!!

Redigert av en moderator:

Og jeg må si at jeg ble minnet på hvorfor jeg ikke har gått med seilersko siden barndommen. Herregud for noen gnagsår!!

Viktig å ta "baby steps" i nye sebago docksides. Heller ikke dumt å "lube" de godt inn :)

Har Sebago og er fornøyd med de, såpass fornøyd at de er brukt så mye at de begynner å falle fra hverandre:). Jeg fikk også gnagsår i starten. Men et godt tips er, tro det eller ei, å dusje med det eller ihvertfall gjøre de gjennomvåte for å så gå med de til de har blitt tørre. Etter et par ganger med det er de blitt like komfortable som tøfler. Bare vær obs på at de kan endre litt farge og fasong, men jeg syntes det bare blir tøffere jo mer man bruker de. Smak og behag;)