Kopier/fakes på Finn.no

65_-94642321.jpg

Nydelig Daytona :p
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=24597065
 
Jøss, tre stykker med link til nøyaktig den samme annonsen... Ingen som leser de foregående innleggene før de poster?
 
De har jo endel eksotiske spesialmodeller - kan være en av disse..

Apropos "Buy the seller.." Så er det vel en i ledelsen hos Alf Lie som selger denne..? Noe de ikke har fått solgt hos Saastad ur?

Ja, ser slik ut, litt spesielt å legge den ut på FINN spør du meg... Hehehe, kanskje jeg skal slå til... Samboern hadde nok blitt glad :cool:
 
Denne passer vel her. Fikk i dag en morsom epost via Finn.no (forespørsel om en klokke jeg selger der):


Hei kjære,
Jeg håper du gjør godt. Jeg jobber for sykepleiere uten grense i Amerika og vil gjerne kjøpe (pakken) til min pastor som er i en skole utvekslingsprogram i Vest-Afrika Nigeria som en gave.

Jeg ble henvist til denne nettsiden av en norsk lege på sykehuset hvor vi jobber, så han er den som gir meg ledelinjer Kan du sende> internasjonalt? hvis så, la meg få paypal forespørsel eller bank detaljer og forsendelse koster så jeg kan gjøre betalingen, og sender deg leveringsadresse.


Jeg svarte ham:

Hei !

Hyggelig at du kaller meg din kjære ;)

Ja jeg gjør det ganske godt. Hva med deg? Kan tenke meg det er gøy å jobbe med sykepleiere som ikke har noen grenser ;)

Hils til legen som gir deg ledelinjer. Spør ham om det er en god ledelinje å prøve seg med svindel av selgere på Finn.no?

Mvh. xxxx