Det mange har reagert på i denne tråden har ikke nødvendigvis vært hva som er blitt sagt, men måten det er blitt sagt på. Tonen ble satt allerede i OP. Hadde denne diskusjonen vært dårligere om de småhatske utsagnene vi har sett hadde manglet, og om argumentasjonen hadde vært sakligere? For meg gir svaret seg selv.For et diskusjonsforum dette hadde vært om alle var enige om alt. Det som gjør Tidssonen til det forumet det er idag er blant annet på grunn av den store takhøyden. At man ikke lenger skal få lov å være kritisk vil gjøre at Tidssonen mister litt av sin tyngde og vil gjøre det til et ensformig forum.
Jeg liker å lese kritiske poster. Det kommer mye nytte ut av det. Når jeg skal gjøre research på evt nye kjøp så elsker jeg å lese på både positive og negative meninger. Det gjør at jeg får dannet et større bildet av klokken og får en bedre forståelse for dens sterke og svake sider.
Det er forskjell å gå til personlig angrep mot en spesifikk klokke til et medlem her inne. Som f.eks i en unboxing tråd eller i Dagens klokke. Det er noe helt annet å ytre en kritisk mening i en generell tråd som f.eks dette.
Vi får nesten bare være enige om å være uenige på dette området, @Tetragrammaton![]()
Redigert av en moderator: